108 |
1
Фейслифт и дизелов хибрид за Kia Sportage
Появиха първите снимки на освежената версия на Kia Sportage за моделната 2019 година.
Първата промяна, която се набива на очи са изчезването на LED фаровете за мъгла, оформени в стила на моделите на Porsche, които са заменени от нови, които пък са част от новата форма на предната броня, предава Autoclub.
В тези прес снимки Kia показва топ версията на Sportage – GT Line, като радиаторната решетка тип „тигърски нос” се запазва, като към нея са добавени дребни промени в отделни елементи на предницата.
Sportage получава и нови 19-инчови джанти, като нови лети джанти ще получат всички версии на модела, а размерите им са от 16 до 19 инча.
Промяната на формата на стоповете е по-скоро дискретна.
В интериора промените са повече – нов волан, както и променена визия на инструменталното табло. Kia добавя нова двуцветна тапицерия (черно и сиво), която при GT Line допълва кожения салон.
Най-впечатляващата промяна обаче е запазена за новата система за задвижване, базирана на 2-литров турбодизел, който работи с хибриден стартер/генератор и батерия с мощност 48 волта. Новата система за задвижване осигурява намаляване с 4 процента на емисиите въглероден двуокис.
Старият 1,7-литров CRDi двигател отива в историята и на мястото му идва нов 1,6-литров U3 CRDI, който от Kia описват като най-чистия дизел в историята на марката. Моторът се предлага в два варианта на мощност – 113 и 134 конски сили, като по-мощната версия върви и със задвижване 4х4 и 7-степенен автоматик с два съединителя. Този двигател беше лансиран по-рано тази година в Европа със седана Optima.
Пакетът промени се допълва от „умна” система за круиз контрол с функция за Stop & Go управление на двигателя. Отделно има и система, която следи поведението на водача за умора и забавяне на реакциите, както и система Around View Monitor, която пък сериозно улеснява паркирането.
Доставките на обновения Kia Sportage в Европа започват през третото тримесечие на годината.
В тези прес снимки Kia показва топ версията на Sportage – GT Line, като радиаторната решетка тип „тигърски нос” се запазва, като към нея са добавени дребни промени в отделни елементи на предницата.
Sportage получава и нови 19-инчови джанти, като нови лети джанти ще получат всички версии на модела, а размерите им са от 16 до 19 инча.
Промяната на формата на стоповете е по-скоро дискретна.
В интериора промените са повече – нов волан, както и променена визия на инструменталното табло. Kia добавя нова двуцветна тапицерия (черно и сиво), която при GT Line допълва кожения салон.
Най-впечатляващата промяна обаче е запазена за новата система за задвижване, базирана на 2-литров турбодизел, който работи с хибриден стартер/генератор и батерия с мощност 48 волта. Новата система за задвижване осигурява намаляване с 4 процента на емисиите въглероден двуокис.
Старият 1,7-литров CRDi двигател отива в историята и на мястото му идва нов 1,6-литров U3 CRDI, който от Kia описват като най-чистия дизел в историята на марката. Моторът се предлага в два варианта на мощност – 113 и 134 конски сили, като по-мощната версия върви и със задвижване 4х4 и 7-степенен автоматик с два съединителя. Този двигател беше лансиран по-рано тази година в Европа със седана Optima.
Пакетът промени се допълва от „умна” система за круиз контрол с функция за Stop & Go управление на двигателя. Отделно има и система, която следи поведението на водача за умора и забавяне на реакциите, както и система Around View Monitor, която пък сериозно улеснява паркирането.
Доставките на обновения Kia Sportage в Европа започват през третото тримесечие на годината.