Машината ще е не по-малко впечатляваща от също така анонсирания нов Roadster, като на този етап знаем само част от важните детайли. Една от най-интересните цифри касае ускорението от място до 100 км/ч, което не е особена важна характеристика в този сегмент, предава autoclub.bg

Все пак, когато не е с прикачено ремарке, влекачът ще дръпне от място до 98 км/ч за пет секунди, превръщайки се в по-бърза машина от Alfa Romeo Giuliа и куп по-малки спортни коли. Ако пък се постави и напълно натоварено ремарке, времето за спринта ще бъде около 20 секунди - абсолютно недостижим рекорд за който и да е дизелов камион.

С едно зареждане на батериите догоре, влекачът ще изминава до около 800 километра при магистрална скорост, като изключително много тук помага аеродинамиката. По думите на калифорнийския производител, коефициентът на въздушно съпротивление на камиона е по-добър от този на Bugatti Chiron.

Вижте снимки >> >> >>


Около 80 процента от енергията в батериите ще се възобновява за само 30 минути при бързо зареждане, което ще позволи на машината да изминава до над 1000 километра за ден - отново по-добра стойност от дизеловите еквиваленти.

Засега няма информация за цената, като Tesla споменава единствено, че фирмите ще могат да спестят около 200 000 долара за един милион мили от гориво. Предварителни поръчки вече се приемат срещу депозит от 5000 долара, а производството ще стартира през 2019 г.

По време на презентацията Илон Мъск показа и скица на огромен пикап, на който може да се натовари друг автомобил.