Външният вид на автомобила представлява еволюция на досегашния стил, а що се отнася до интериора на Duster, там промените са по-големи.

На очи се набиват новото арматурно табло с голям екран разположен по-високо, новият многофункционален волан с електроусилител, както и новите и далеч по-ергономични седалки.

Вижте снимки >> >> >>



Още нещо интересно, което споделиха представителите на марката във Франкфурт е, че моделът се е сдобил с много повече допълнителни екстри, сред които са система за следене на "сляпа зона", странични обезопасителни завеси, нова климатична инсталация, система за безключов достъп и стартиране на двигателя, както и автоматична функция за управление на дългите светлини, предава факти.бг.

Новият Duster ще се предлага с два бензинови и с два дизелови мотора. Първите са с обем 1.6 и 1.2 литра, като по-малкия е снабден с турбокомпресор и развива мощност 125 конски сили. Атмосферният бензинов двигател разполага със 115 коня. Дизеловите агрегати са 1.5-литрови и са с мощност 80 и 110 конски сили. Платформата, на която е изградена новата Dacia, е модернизираната B0 на алианса Renault-Nissan.

Автомобилът ще се предлага както с предно, така и с 4х4 задвижване. За първия вариант отзад е предвидено полузависимо окачване, а за 4х4 версиите, които са снабдени с електромагнитна муфа, окачването отзад е независимо. Като цяло можем да кажем, че и качеството на материалите и това на самата сглобка е значително подобрено.

Тепърва марката ще проведе първите тестове на модела, след което Duster ще бъде пуснат в продажба на пазарите в Европа и у нас. Цената на модела за България все още не е известна, но според представителите на марката у нас тя ще е най-атрактивната в сегмента на компактните SUV-та.