Лада има военен SUV, устойчив на огън и радиация
Новият автомобил, проектиран от Лада за руската армия, има изключително лека рамка, устойчив е на замръзване и може да се похвали със стелт технология.
Той разполага и с една още по-изненадваща функция: кабриолет е.
Дизайнът на возилото е базиран на Лада Нива – класически офроуд модел, произведен в Русия. Той има малка каросерия, в която могат да се возят двама души и е идеален за излизане извън официалните пътища. Инженерите са "съблекли" колата максимално: тя няма нито врати, нито покрив, съобщава в. "Руски дневник".
"Подобрената" версия на Нива, проектирана специално за руската армия, ще бъде показана за първи път на международното военно-технологично изложение "Армия 2017", което ще се проведе в експоцентър "Патриот" в региона на Москва от 22 до 27 август.
Дизайнерите на автомобила твърдят, че е устойчив на почти всичко, включително корозия, огън, химикали и рентгенови лъчи. Основата на колата е направена от специален полимер.
Едно нещо обаче остава мистерия: ако колата е устойчива на огън, замръзване и радиация, не трябва ли поне да има покрив? Според руснаците не е задължително, а и колата все още е само прототип - серийната версия може да бъде не просто с покрив, а да е изцяло бронирана.
Дизайнът на возилото е базиран на Лада Нива – класически офроуд модел, произведен в Русия. Той има малка каросерия, в която могат да се возят двама души и е идеален за излизане извън официалните пътища. Инженерите са "съблекли" колата максимално: тя няма нито врати, нито покрив, съобщава в. "Руски дневник".
"Подобрената" версия на Нива, проектирана специално за руската армия, ще бъде показана за първи път на международното военно-технологично изложение "Армия 2017", което ще се проведе в експоцентър "Патриот" в региона на Москва от 22 до 27 август.
Дизайнерите на автомобила твърдят, че е устойчив на почти всичко, включително корозия, огън, химикали и рентгенови лъчи. Основата на колата е направена от специален полимер.
Едно нещо обаче остава мистерия: ако колата е устойчива на огън, замръзване и радиация, не трябва ли поне да има покрив? Според руснаците не е задължително, а и колата все още е само прототип - серийната версия може да бъде не просто с покрив, а да е изцяло бронирана.