В Германия само фирмите купуват нови коли?
През първата половина на 2017 г. само 34.6% от новите коли в Германия са продадени директно на частни клиенти.
Това гласи проучване на университета „Дуйсбург-Есен“, цитирано от факти.бг.
Делът на продажбите на нови автомобили на физически лица намалява постоянно от две десетилетия насам. В началото на 90-те години той е бил около 70%, а през 2010 – 40%. Сегашната му стойност поставя антирекорд.
Най-добрите клиенти на автопроизводителите и търговците са самите те. От началото на 2017 те са закупили 30.6% от новите коли. Допълнителни 23% са отишли при предприятията.
Все пак колите не остават по-дълго от няколко дена при производителите и търговците. Те ги продават на частни клиенти с отстъпки между 20 и 35 процента.
„Хората са се научили да купуват само с високи отстъпки“, разказва ръководителят на проучването Фердинанд Дуденхьофър.
Средната възраст на автомобилите в Германия в момента е на 9.3 години, като през 2000 г. е била на 6.9.
„Въодушевлението за нови коли е намаляло, използваните задоволяват нуждите на хората“, подчертава Дуденхьофър.
Делът на продажбите на нови автомобили на физически лица намалява постоянно от две десетилетия насам. В началото на 90-те години той е бил около 70%, а през 2010 – 40%. Сегашната му стойност поставя антирекорд.
Най-добрите клиенти на автопроизводителите и търговците са самите те. От началото на 2017 те са закупили 30.6% от новите коли. Допълнителни 23% са отишли при предприятията.
Все пак колите не остават по-дълго от няколко дена при производителите и търговците. Те ги продават на частни клиенти с отстъпки между 20 и 35 процента.
„Хората са се научили да купуват само с високи отстъпки“, разказва ръководителят на проучването Фердинанд Дуденхьофър.
Средната възраст на автомобилите в Германия в момента е на 9.3 години, като през 2000 г. е била на 6.9.
„Въодушевлението за нови коли е намаляло, използваните задоволяват нуждите на хората“, подчертава Дуденхьофър.