За пръв път: Кросоувърите изпревариха хечбеците в Европа
Сегментът на SUV автомобили за пръв път изпревари този на хечбеците в Европа.
Проучване на JATO Dynamics показва, че през 2015 година кросоувърите са били по-търсени от любимите на европейците хечбеци.
Разликата е малка, като 24% от продадените автомобили са били SUV автомобили, а 22% - хечбеци.
Кросоувърите от своя страна също се разделят на няколко вида, като европейците са предпочели компактните модели, следвани от свръх малките всъдеходи.
Средно-големите кросоувъри от своя страна бележат ръст с 42% спрямо миналата година.
Що се отнася за производителите водещи са Nissan, следвани от Renault и Volkswagen.
Разликата е малка, като 24% от продадените автомобили са били SUV автомобили, а 22% - хечбеци.
Кросоувърите от своя страна също се разделят на няколко вида, като европейците са предпочели компактните модели, следвани от свръх малките всъдеходи.
Средно-големите кросоувъри от своя страна бележат ръст с 42% спрямо миналата година.
Що се отнася за производителите водещи са Nissan, следвани от Renault и Volkswagen.