Тези машини са последния писък на модата в категорията. Освен това на щанда на компанията с площ от 234 кв. м ще видим и най-новите и обновени машина на италианската марка Benelli.

Тайванската Kymco отдавна си извоюва славата на един от топ производителите на скутери. Нейната популярност в Европа отдавна е извоювала сериозен пазарен дял. Да не говорим за Азия и Пасифика където Kymco са в челото. Сега, в София ще видим три от топмоделите на марката и то в категорията макси скутери и кросоувъри.

XCiting VS 400



Много точно попадение на Kymco е максискутераът XCiting S400i и подобрената му версия XCiting VS 400 Limited edition. Тези две версии на обновения скутер са за 2023 г.

XCiting S400i запазва своя 399-кубиков едноцилиндров SOHC двигател , с 4 клапана и с течно охлаждане. Той произвежда безпроблемно 35,54 к.с. при 7500 об/мин и 37,7 Нм въртящ момент при 6250 об / мин. Машината има маса общо 195 кг. Скоростната кутия е CVT. Машината се бори с трафика и достига скорост 120 или 130 км/ч по магистрала с изненадваща лекота. Максимална скорост е от около 155 км/ч и също лесно се достига. Резервоарът е 12,5 л, а разходът на гориво от около 27 км с 1 литър и дава автономност над 300 км. Стилът е наистина красив, с чисти спортни линии. Предното стъкло е регулируемо. Седалката с височина 805 мм е просторна и удобна за продължително пътуване.

Окачването е твърдо, като подчертава спортния характер на XCiting VS 400. Управлението е безупречно. Размерите на максискутера са дължина 2190 мм, широчина 800 мм и широчина 1345 мм. Междуосието е 1565 л.

Светлините са светодиоди. Има три измервателни уреди за скоростта. Конвенционален аналогов скоростомер е отляво, както и аналогов и цифров скоростомер в центъра. Информация за пътуването дава LCD дисплей. Телефонът може да се свърже чрез Bluetooth към LCD дисплея.

AK 550 Premium




Това е един от най-успешните модели на Kymco. У нас ще бъде премиерата на последната версия на модела - Kymco AK 550 Premium. Моделът бе представен пред света на изложението EICMA 2022 в Милано.

Новия AK 550 Premium за първи път идва с иновативно многопозиционно електрическо предно стъкло. Инженерите и конструкторите са поработили доста върху външния вид на AK 550 Premium, за да се постигне по-добър аеродинамичен коефициент.

Скутерът вече е с подобрен дневен фар като конфигурация и функции. Има един бутон за захранване вместо контролния, който се намира при стандартния AK 550. Вдъхновена от клавишите на пиано, новата централна конзола на AK 550 разполага с функционални опции, които са лесни за работа и са интуитивни.

AK 550 Premium разполага със система за контрол на сцеплението (тракшънконтрол), която предотвратява буксуване на колела по мокри пътища и неравни повърхности. Други нови функции включват електронен дросел, круиз контрол и два режима на каране: Rain и Power. В допълнение, новият AK 550 Premium е оборудван с антиблокираща интелигентна спирачна система (AIBS или Advanced Intelligent Braking System). AIBS е версията на KYMCO на ABS в завой.

Освен това, AK 550 Premium е първият в света скутер с Cornering ABS. Това важи и за инерционното измервателно устройство IMU (Inertia Measurement Unit), което си сътрудничи със сложната спирачна система AIBS и естествено Cornering ABS.

Двигателят е високотехнологичен, производителен и икономичен, със стандарта Euro5. Той е двуцилиндров редови, DOHC с 8 клапана, с обем 550,4 куб. см. Мощността му е 51 к.с. при 7500 об/мин и въртящ момент от 52 Нм при 6000 об/мин.

Скутерът е и с последното поколение на най-модерната мултимедийна система Noodoe – специалитет на марката.

DT X360



С новия Kymco DT X360, марката влиза в непознати води – тези на скутера приключенец. Или по-точно в категорията „приключенски кросоувър“.

Kymco DT X360 ще бъде една от най-интересните премиери на щанда на Мотопойнт. Той е базиран на Kymco Downtown 350i. Има същото тръбно стоманено шаси, лети джанти, спирачки и окачване. Естествено и същия 321-кубиков едноцилиндров четиритактов двигател с мощност 28.4 к.с. (21.2 кВт) при 7250 об/мин. и 29,3 Нм при 5750 об/мин. Предавателната кутия е безстепенна CVT.

Резервоарът за гориво е 12,5 литра, разходът е 27 км/л или 3,7 л на 100 км. Емисиите CO2 са 87 г/км, в пълно съответствие със стандарта EURO5. Максималната скорост е над 130 км/ч.

Масата с течности е 194 кг или с 5 кг повече от Downtown 350i. Размерите са (Д х Ш х В): 2165 х 780 х 1280 мм. Междуосието е 1545 мм.

Машината има нова каросерия, по-малък екран в приключенски стил, изцяло LED светлини. Инструментите са цифрови и специално проектирани за максимална четливост при всякакви метеорологични условия.

Пропорциите и високият преден калник са част от спортните характеристики на DTX360. Кормилото е по-широко, за да позволи по-добър контрол дори върху неравна настилка. Позицията на водача се повдига, за да подобри видимостта на пътя. По този начин той контролира по-добре машината в завой.

Седалката е с височина 800 мм. Стоманената рама е свързана с ефективно система за окачване. Отпред то е 37 мм хидравлична телескопична вилка с ход 110 мм. Отзад е с единично люлеещо се рамо с регулируем двоен амортисьор със 100 мм ход.

Benelli



Моделите от приключенската гама на Benelli са от най-търсените. TRK 800, TRK 702 и TRK 702 X са най-новите за Benelli. TRK 800 е мотор с приключенско-туристически дизайн, очаква се да е един от най-големите конкуренти в сегмента. TRK 702 и 702 X се очакват на пазара и в шоурума на Мотопойнт в средата на годината. 702 е подходящ за градско и извън градско каране, а структурата на 702 Х се фокусира върху off-road приключения.

Мотоциклетите TRK 502, TRK 502 X и TRK 251 са проектирани да овладяват всякакви пътни условия – кал, пясък, асфалт. С удобна ергономичност, впечатляваща защита от вятър и метеорологични условия и ефективно окачване. Имат икономичен и мощен двигател. Моделите BN 125 и Tornado Naked 125 са проектирани и създадени за младота поколение, прохождащи и амбициозни мотористи. Това са пъргави и компактни, нетрадиционни градски мотори, които предоставят бързо и маневрено придвижване в градски условия и пъргаво забавление на открития път.

Машините Imperiale 400, Leoncino 125, 250, 500, 500 Trail, 800 са от най-известните в гамата на марката. Imperiale 400 е класически мотоциклет, реинтерпретация на исторически модел от гамата Benelli-MotoBi. Лесна, интуитивна и изключително завладяваща машина, благодарение на елегантната си визия и ретро душа. Подходящ за всякакви условия на каране.

С Leoncino марката Benelli успява да пресъздаде един от най-обичаните мотоциклети от Pesaro. Дизайнът съчетава отсечени форми с хармонични линии и създава стилна автентична и сърцата дизайнерска концепция. 125 е подходящ за прохождащи мотористи, които търсят пъргавина и стилен външен вид. Trail версията е подходяща за всички терени и всякакви условия на каране. 800 - формите стават по-твърди и по-изваяни, като по този начин засилват неговата сила и динамизъм.

Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.