"В миналото бяха Toyota, Hyundai и френските производители, а днес - Tesla", отговаря шефът на въпрос кой е основният конкурент на немската компания, предава факти.бг.

Изказването на Дис изненадва с откровеността си, тъй като ръководителите на големите концерни обикновено са крайно предпазливи в оценките си за прогреса на Tesla.

Съществените диспропорции в производствените обеми все още дават самочувствие на автомобилните босове да се отнасят с известно пренебрежение към електромобилите на Илон Мъск.

Миналата година Volkswagen е продал почти 6 млн. леки коли, а Tesla - едва 84 000. Херберт Дис обаче смята калифорнийския производител за потенциален източник на големи неприятности за немския гигант.

"В Tesla разполагат с възможности, до каквито в момента ние нямаме достъп", пояснява мениджърът, визирайки големия брой софтуерни инженери, отличните електромотори и безпрецедентната по мащабите си мрежа от зарядни станции.