6 |
0
Rolls Royce с рекордни продажби за 2022 г.
На фона на инфлацията и икономическата криза Rolls Royce се похвали с рекордни продажби на луксозни автомобили през 2022 г.
Rolls Royce обяви днес, че е реализирал рекордни продажби през миналата година въпреки намалялото търсене в Китай и високата средна продажна цена на луксозните автомобили (около 534 000 долара), които произвежда, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
Британският автомобилен производител, основан преди близо 120 години в Манчестър, който в момента е собственост на германския автомобилостроителен концерн BMW, отбелязва, че има поръчки от клиенти за доставки на нови лимузини през цялата 2023 г.
През миналата година компанията Rolls Royce е продала 6021 коли, което е повишение спрямо 5586-те автомобила, закупени от клиенти през 2021 г.
САЩ остават страната, в която са закупени най-много от луксозните коли на Rolls Royce (35 процента от всички продадени лимузини). Китай, който е вторият по големина пазар за автомобилната компания, регистрира "едноцифрен" (процентен) спад на продажбите на фона на строгите ограничения срещу разпространението на КОВИД-19.
Този спад е компенсиран от увеличаването на продажбите на други пазари, заяви по време на онлайн презентация главният изпълнителен директор на Rolls Royce Торстен Мюлер-Йотвош. Той заяви пред журналисти, че очакваният ръст на продажбите през 2023 г. ще бъде реализиран, въпреки че Rolls Royce спира продажбите си в Русия поради военната й агресия в Украйна. Предишни години на руския пазар са пласирани по 250-300 луксозни автомобила годишно.
Британският автомобилен производител, основан преди близо 120 години в Манчестър, който в момента е собственост на германския автомобилостроителен концерн BMW, отбелязва, че има поръчки от клиенти за доставки на нови лимузини през цялата 2023 г.
През миналата година компанията Rolls Royce е продала 6021 коли, което е повишение спрямо 5586-те автомобила, закупени от клиенти през 2021 г.
САЩ остават страната, в която са закупени най-много от луксозните коли на Rolls Royce (35 процента от всички продадени лимузини). Китай, който е вторият по големина пазар за автомобилната компания, регистрира "едноцифрен" (процентен) спад на продажбите на фона на строгите ограничения срещу разпространението на КОВИД-19.
Този спад е компенсиран от увеличаването на продажбите на други пазари, заяви по време на онлайн презентация главният изпълнителен директор на Rolls Royce Торстен Мюлер-Йотвош. Той заяви пред журналисти, че очакваният ръст на продажбите през 2023 г. ще бъде реализиран, въпреки че Rolls Royce спира продажбите си в Русия поради военната й агресия в Украйна. Предишни години на руския пазар са пласирани по 250-300 луксозни автомобила годишно.