Коментари - Най-голямата Dacia дойде в България с най-достъпната цена в сегмента (галерия) | Авто.dir.bg
Коментари
колата е супер, дизайнът е много свеж отвън, китайските коли са всички еднакви от вътре и вън и не са мислени в детайли, но който си ги харесва да си ги купува - те и без това колите стават като телефони - развалят ли се и сменяш. Моя Джогър ми гори около 4.7 за цяла година тест по зареждане на бензиностанция.
На същата цена китайските фирми предлагат. Предостатъчно модели, с повече екстри, надеждност и дизайн. Ако махнем митата румънската кола губи битката. От уж евтини кашони се превърнаха, в скъпи кашони. Грешната политика, на Рено ще ги фалира. Но и китайците, хич няма да ги чакат. Амин
Пълна скръб.. 155 коня и няма 200Нм въртящ момент...на магистрала ще изглежда като доматено колче...
155, ама системна мощност, а не само на ДВГто. И това е само на предно. Ако искаш да въртиш и четирите колела, тогава единствената компановка е с... 3 цилиндровия миксер. Тия с техните евронорми съвсем са се побъркали. Опит с Рено Острал майл хайбрид - в града е яко икономична, на магистралата при скорост на 120 гори... 11-12 литра. Направо не мога да повярвам. Съвременните коли станаха невероятни изгъзици.
Най-голямата Dacia дойде в България с най-достъпната цена в сегмента (галерия)
Новият Bigster е пълен с нови функции за марката, а с хибридното задвижване е икономичен колкото дизел (първи впечатления)
Обратно в новината