Голям пазарен успех на Opel в Европа и България
Opel увеличи значително продажбите си в Европа през първата половина на 2011 г. в сравнение със същия период на миналата година.
В същото време пазарният дял на марката нарасна на 6.4 процента от 6.2 процента за същия период на миналата година. Като цяло от януари до юни 2011 г. компанията е продала около 659,000 автомобила в Европа. Opel и британската посестрима марка Vauxhall успяха да увеличат пазарния си дял на 19 от 27 европейски пазара.
В България през първото полугодие на 2011 г. продажбите на Opel нараснаха с 34 процента в сравнение със същия период на предходната година. Юни месец е рекордно добър за Opel тази година с осъществените 150 продажби, което представлява 47-процентно увеличение в сравнение с юни 2010 г. Пазарният дял на марката също нарасна значително, като през юни достигна 6,94% (с 1,38% повече от този през юни миналата година), а за първата половина на годината пазарният дял на Opel нарасна с 0,55% и достигна 5,84%.
Бестселърите на марката в България продължават да бъдат моделите Astra и Corsa, като след обновяването на Corsa се очаква до края на годината моделът да пожъне още по-голям успех. На третата година от стартирането на продажбите си Insignia продължава да привлича нови клиенти и за периода януари-юни регистрациите на Opel Insignia са почти два пъти повече от тези за същия период на миналата година (118 автомобила през 2011 спрямо 60 през 2010 г.)