От Ferrari обявиха, че усилено работят в няколко насоки за намаляването на отделяните вредни вещества в отработилите газове. Един от възможните способи за постигане на тази цел е внедряването на хибридни технологии. Най-вероятната такава е т. нар. KERS (Kinetic Energy Recovery System), разработвана също и за F1. Тя играе ролята на своеобразен кондензатор на кинетичната енергия, генерирана от движението на автомобила. Принципът й е относително прост и се базира на използването на маховик, комбиниран с безстепенна CVT трансмисия. При спиране „хибридното” колело продължава да се върти благодарение на кинетичната си енергия, като при последвало ускорение кутията го зацепва към задвижващата ос. Така колата набира скорост, използвайки мощността и на ДВГ-то, и на допълнителната тяга, осигурена от ротацията на маховика. Други възможности за по-малка горивна консумация са редуциране на теглото на моделите, както и монтиране на високоефективни V6 турбо агрегати. Първите шосейни хибридни Ferrari-та обаче няма да стъпят на асфалта по-рано от 2015 година.