95 |
1
BMW представи кабрио с 4х4 и 510 коня
Новият кабриолет BMW 4-Series беше представен още през миналата есен и вече е на пазара.
Досега обаче топ-версията на в гамата на модела беше M440i xDrive, която развива 374 к.с. Сега в семейството влиза и истинска "емка" - M4 Competition Cabrio M xDrive, предава Automedia.
Тя се различава от вече представеното купе M4 основно по конструкцията на покрива. Всичко останало, в това число 3,0-литровият редови мотор с 6 цилиндъра и мощност 510 к.с., 8-степенният автомат M Steptronic и система за задвижване на четирите колела M xDrive с режими 4WD, 4WD Sport и 2WD е взаимствано без промени.
Кабриолетът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди, което е с 0,2 секунди по-бавно от купето. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч, а с пакет M Driver's тя се увеличава до 280 км/ч, докато купето М4 и седанът M3 развиват 290 км/ч.
Списъкът с допълнителни опции също е идентичен с този на купета. В него влизат лазерни фарове вместо светодиодни, пакет M Race Track за намаляване на теглото - олекотени дискове, карбоново-керамични спирачки и седалки M Carbon, както и пакет M Drive Professional, включващ тракшън-контрол и телеметрия.
BMW M4 Competition Cabrio M xDrive разполага с 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад. Багажникът, както и при стандартния кабриолет 4-Series, побира между 300 и 380 литра в зависимост от положението на тентата. В салона са поставените познатите цифров приборен панел с диагонал 12,3 инча и мултимедия с 10,25-инчов екран, работеща с операционна система iDrive във версия 7.0.
Производството на кабриолета BMW M4 Competition стартира в завода в Динголфинген през юли, като продажбите ще започнат веднага. Базовата версия на модела ще струва 98 500 евро.
Тя се различава от вече представеното купе M4 основно по конструкцията на покрива. Всичко останало, в това число 3,0-литровият редови мотор с 6 цилиндъра и мощност 510 к.с., 8-степенният автомат M Steptronic и система за задвижване на четирите колела M xDrive с режими 4WD, 4WD Sport и 2WD е взаимствано без промени.
Кабриолетът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди, което е с 0,2 секунди по-бавно от купето. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч, а с пакет M Driver's тя се увеличава до 280 км/ч, докато купето М4 и седанът M3 развиват 290 км/ч.
Списъкът с допълнителни опции също е идентичен с този на купета. В него влизат лазерни фарове вместо светодиодни, пакет M Race Track за намаляване на теглото - олекотени дискове, карбоново-керамични спирачки и седалки M Carbon, както и пакет M Drive Professional, включващ тракшън-контрол и телеметрия.
BMW M4 Competition Cabrio M xDrive разполага с 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад. Багажникът, както и при стандартния кабриолет 4-Series, побира между 300 и 380 литра в зависимост от положението на тентата. В салона са поставените познатите цифров приборен панел с диагонал 12,3 инча и мултимедия с 10,25-инчов екран, работеща с операционна система iDrive във версия 7.0.
Производството на кабриолета BMW M4 Competition стартира в завода в Динголфинген през юли, като продажбите ще започнат веднага. Базовата версия на модела ще струва 98 500 евро.