Досега обаче топ-версията на в гамата на модела беше M440i xDrive, която развива 374 к.с. Сега в семейството влиза и истинска "емка" - M4 Competition Cabrio M xDrive, предава Automedia.

Тя се различава от вече представеното купе M4 основно по конструкцията на покрива. Всичко останало, в това число 3,0-литровият редови мотор с 6 цилиндъра и мощност 510 к.с., 8-степенният автомат M Steptronic и система за задвижване на четирите колела M xDrive с режими 4WD, 4WD Sport и 2WD е взаимствано без промени.

Кабриолетът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди, което е с 0,2 секунди по-бавно от купето. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч, а с пакет M Driver's тя се увеличава до 280 км/ч, докато купето М4 и седанът M3 развиват 290 км/ч.

Списъкът с допълнителни опции също е идентичен с този на купета. В него влизат лазерни фарове вместо светодиодни, пакет M Race Track за намаляване на теглото - олекотени дискове, карбоново-керамични спирачки и седалки M Carbon, както и пакет M Drive Professional, включващ тракшън-контрол и телеметрия.

BMW M4 Competition Cabrio M xDrive разполага с 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад. Багажникът, както и при стандартния кабриолет 4-Series, побира между 300 и 380 литра в зависимост от положението на тентата. В салона са поставените познатите цифров приборен панел с диагонал 12,3 инча и мултимедия с 10,25-инчов екран, работеща с операционна система iDrive във версия 7.0.

Производството на кабриолета BMW M4 Competition стартира в завода в Динголфинген през юли, като продажбите ще започнат веднага. Базовата версия на модела ще струва 98 500 евро.