Концепцията се нарича "simplicity and something", тоест "простота и още нещо".

В интерес на истината, Honda не се готви за революция. Според Джонатан Норман, директор на отдела за интериорен дизайн на American Honda Motor Co., той и екипът му само са преразгледали класическия подход "максимум човек - минимум автомобил", като така са се избавили от така наречения "визуален безпорядък". Затова и акцентът при бъдещите модели на Honda ще бъде насочен към максимализиране на полезното пространство, като броят на механичните компоненти, нужни за нормалното функциониране на автомобила, ще бъде сведен до минимум.

Основните стълбове в дизайнерската концепция на компанията ще бъдат индивидуалността и емоционалната връзка с шофьора и спътниците. За това ще помагат дребни детайли като новият вид лост на скоростната кутия и внимателно подбраните материали за салона на автомобила.

За разлика от останалите производители Honda няма намерение напълно да се отказва от традиционните органи за управление. В крайна сметка, на блока за управление на климатика и под екрана на мултимедийната система, както и преди, има традиционни бутони. Дефлекторите на вентилацията пък са скрити - както е при моделите на Tesla.

Всичко това, очевидно, на първо време ще се предлага за автомобилите с алтернативно задвижване. Honda планира в началото на следващото десетилетие около 40% от продажбите на марката да бъдат на електрически превозни средства, в това число и такива с водородни клетки. През 2035 година техният дял трябва да достигне 80%, а през 2040 година компанията ще продава само машини с нулеви вредни емисии.