В автомобила са използвани технологии от състезателните машини Huracan Super Trofeo Evo и Huracan GT3 Evo, но той има разрешение за използване по обществени пътища, предава Automedia.

Вижте как изглежда суперколата >> >> >>

Повече от 75% от елементите от машината са направени от композитни материали, благодарение на които купето е с 49 ки по-леко от предишната екстремна модификация на модела Huracan Perfomante. Теглото на автомобила, който е получил джанти от магний, е 1339 кг., като от компанията отбелязват, че толкова тежи и средностастически хечбек с 3-цилиндров мотор.

Lamborghini Huracan STO получава значително променена предна част на каросерията с допълнителни въздухозаборници за подобряване на охлаждането на силовия агрегат и преработена аеродинамика с регулируемо антикрило, което генерарира с 53% повече притискателна сила в сравнение с версията. Perfomante. Освен това, колата получава карбоново-керамични спирачни механизми Brembo.

Сред другите особености на суперколата е по-твърдото окачване, увеличеното настрани разстояние между колелата и трите нови настройки на системата за избор на режимите на движение ANIMA - STO, Trofeo и Rain. В направени от карбон и алкантара салона е предвиден каркас за безопасност и специално място за шлема на водача. Оборудването включва телеметрична система за записване и анализ на постигнатото на пистата.

Под капака на автомобила е поставен нов 5,2-литров атмосферен V10, развиващ 640 к.с. и 565 Нм въртятщ момент, като тягата се предава на задната ос. От 0 до 100 км/ч Lamborghini Huracan STO ускорява за 3 секунди, а до 200 км/ч стига за 9 секунди. Максималната скорост е 310 км/ч.

Lamborghini Huracan STO ще излезе в ограничен тираж, като продажбите ще започнат през пролетта на 2021 година, а цените стартират от 249 5000 евро. Предполага се, че Super Trofeo Omolagata ще бъде прощалната версия на суперколата Huracan, която впоследствие ще бъде заменена от нов модел.