Полученият кросоувър е кръстен Goliath (Голиат), като доработките са в 5 варианта и засягат най-вече 4,0-литровия битурбо V8 двигател.

Вижте как изглежда колата >> >> >>


Етап 1 струва 2100 евро и предлага препрограмиране на блока на управление на мотора, както и замяна на въздушния филтър. Това дава допълнителни 110 к.с. и 120 Нм, тоест мощността на двигателя скача до 710 к.с. и 920 Нм. При етап 2, струващ 7688 евро, се добавя оригинална изпускателна система, помагаща за достигане на 725 к.с. и 930 Нм. А при етап 3 ателието доработва и системата за впръскване, като това струва 12 521 евро. Мощността вече е 768 к.с. и 1060 Нм, предава Autoclub.

Следва етап 4, при който експертите от Wheelsandmore поставят нови турбокомпресори, което позволява на мотора да развие 965 к.с. и 1250 Нм, като клиентът плаща 33 629 евро. А ако купувачът се бръкне с 41 933 евро получава етап 5. Той включва и отстраняването на всички филтри за твърди частици и неутрализатори, нужни, за да може двигателят да отговаря на стандарта Еuro-6d Temp.

Разбира се, в Германия, както и в повечето европейския държави, това Audi RS Q8 ще бъде поставено извън закона. Затова пък собственикът му ще може да се похвали, че разполага кросоувър с 1010 к.с. и 1250 Нм. (това е повече от оригиналния Bugattu Veyron).

Автомобилът е получил и още някои доработки, които са напълно логични на фона на увеличението на мощността на мотора. Сред тях са снижено окачване и 24-цолови джанти G-Logic с гуми с размери 295/30 на предната оси и 355/25 на задната. Жалкото е, че от ателието не разкриват динамичните характеристики на този звяр, които наистина би трябвало да бъдат забележителни.