Публичната премиера на машината е насрочена за 3 март тази година по време на изложението в Женева, предава Autoclub.

Освен с изцяло нов външен дизайн, i20 получава редица технологични подобрения. Има два нови 10.25-инчови екрана, състоящи се от цифров клъстер и навигационен сензорен екран, които са визуално комбинирани в таблото за управление.

Вижте как изглежда новият Hyundai i20 >> >> >>


В сравнение с предшественика си, изцяло новите пропорции на i20 са по-динамични, като в същото време гарантират, че са идеални за натоварената градска среда. Визуалната му позиция е подобрена от понижен покрив (-24 мм), по-широко купе (+30 мм) и увеличена дължина (+5 мм), докато междуосието също е увеличено с +10 мм. Новите размери са естетически допълнени от новопроектираните 17-цолови лети джанти.

В двигателната гама откриваме 1.0 T-GDi със 100 к.с. или 120 к.с. За първи път на този двигател може да се приложи 48-волтова mild-hybrid система, като опция със 100 к.с. или стандартно със 120 к.с. 48-волтовата система допринася за 3-4% намаляване на разхода на гориво и емисиите на CO2.

По отношение на трансмисията 48-волтовата система се предлага със седемстепенна трансмисия с двоен съединител (7DCT) или новоразработена шестстепенна ръчна трансмисия (iMT). iMT отделя двигателя от трансмисията, след като водачът освободи газта, което позволява на колата да влезе в режим инерция и да спести гориво.

Когато е е оборудван с 48-волтовата хибридна хибридна система, 1.0 T-GDi 100 к.с. се предлага със 7DCT или ръчна 6-степенна скоростна кутия. 1.2-литров MPi 4-цилиндров мотор се предлага и като базов двигател. Той предлага мощност от 84 к.с. и петстепенна ръчна скоростна кутия.