Ford пуска ново поколение на Mondeo
Ford планира да съкрати гамата си леки автомобили, но от Mondeo ще има поне още една генерация.
Преди няколко дни Ford представи актуализирана версия на сегашното поколение на седана Mondeo, а сега обаче стана известно, че той и американският му брат Fusion ще имат поне още един жизнен цикъл.
От Ford обявиха, че Mondeo/Fusion ще остане в производство през следващите няколко години и компанията планира да направи следващото поколение на седана, преди да да го изпрати в историята, предава Automedia.
Наскоро Ford публикува специално обяснение към новата си програма, според която американският автомобилен гигант планира значително да намали разходите и съществуващата гама от модели в полза на производството на нови и актуализирани кросоувъри. По-специално, най-големи съкращения са планирани на американския пазар, където новите Focus и Fiesta вече не се продават.
Производството на Fiesta може да бъде пренесено в Латинска Америка, а в Европа от седаните ще остане само Focus. Що се отнася до Mondeo/Fusion, той ще продължи да се продава на северноамериканския и на европейския пазар през следващите няколко години.
Ford планира да съкрати гамата си леки автомобили до един модел - Mustang, след като бъде взето решение да не се продава повече Focus Active в САЩ заради резкия спад на китайския внос. В момента дилърите на компанията в САЩ пък имат налични около 10 000 бройки Fiesta.
Става дума за модела от предишното поколение, а не за актуализирания седан, който отдавна се предлага в Европа. Освен това дилърите предлагат около 8300 модела Focus, но отново старата генерация, а не пуснатата през 2018 г. на Стария континент, където моделът се продава като хечбек, седан и комби.
От Ford обявиха, че Mondeo/Fusion ще остане в производство през следващите няколко години и компанията планира да направи следващото поколение на седана, преди да да го изпрати в историята, предава Automedia.
Наскоро Ford публикува специално обяснение към новата си програма, според която американският автомобилен гигант планира значително да намали разходите и съществуващата гама от модели в полза на производството на нови и актуализирани кросоувъри. По-специално, най-големи съкращения са планирани на американския пазар, където новите Focus и Fiesta вече не се продават.
Производството на Fiesta може да бъде пренесено в Латинска Америка, а в Европа от седаните ще остане само Focus. Що се отнася до Mondeo/Fusion, той ще продължи да се продава на северноамериканския и на европейския пазар през следващите няколко години.
Ford планира да съкрати гамата си леки автомобили до един модел - Mustang, след като бъде взето решение да не се продава повече Focus Active в САЩ заради резкия спад на китайския внос. В момента дилърите на компанията в САЩ пък имат налични около 10 000 бройки Fiesta.
Става дума за модела от предишното поколение, а не за актуализирания седан, който отдавна се предлага в Европа. Освен това дилърите предлагат около 8300 модела Focus, но отново старата генерация, а не пуснатата през 2018 г. на Стария континент, където моделът се продава като хечбек, седан и комби.