Разкриха двигателната гама на Alfa Romeo Giulia
Новата Alfa Romeo Giulia ще има богата двигателна гама - италианският седан ще предлага избор от 3 дизелови и 5 бензинови агрегата.
Вижте снимки на Alfa Romeo Giulia >> >> >>
Досега знаехме подробности едиствено за върховата версия на новата Alfa, но изтекъл лист с характеристиките на модела, разкрива с какво ще се задвижват и останалите "по-нормални" версии.
От страна на дизелите ще видим 2.2-литров 4-цилиндров JTDM двигател с 3 различни разновидности.
Входящата версия ще бъде със 150 к.с. и задвижване на задната ос, а по-мощните варианти ще са съответно с със 180 и 210 к.с., както и със система за задвижване на всички колела. Клиентите ще могат да избират между ръчна 6-степенна трансмисия или 8-скоростен автомат.
Бензиновите мотори ще бъдат представени от 2.0-литров 4-цилиндров GME T4 двигател, който също ще предложи избор от 3 разновидности.
Базовата версия ще бъде с мощност от 200 "коня", а след нея ще следват варианти с 250 или с 280 к.с. Всички модификации ще бъдат снабдени с автоматична скоростна кутия, а задвижването 4х4 ще бъде опция.
На върха на гамата ще стои вече известният ни 2.9-литров V6 туин-турбо двигател, създаден от Ferrari. Клиентът ще може да избере версия с 490 к.с. или с 510 к.с.
Върховите варианти ще се предлагат ексклузивно със задвижване на задната ос.
Досега знаехме подробности едиствено за върховата версия на новата Alfa, но изтекъл лист с характеристиките на модела, разкрива с какво ще се задвижват и останалите "по-нормални" версии.
От страна на дизелите ще видим 2.2-литров 4-цилиндров JTDM двигател с 3 различни разновидности.
Входящата версия ще бъде със 150 к.с. и задвижване на задната ос, а по-мощните варианти ще са съответно с със 180 и 210 к.с., както и със система за задвижване на всички колела. Клиентите ще могат да избират между ръчна 6-степенна трансмисия или 8-скоростен автомат.
Бензиновите мотори ще бъдат представени от 2.0-литров 4-цилиндров GME T4 двигател, който също ще предложи избор от 3 разновидности.
Базовата версия ще бъде с мощност от 200 "коня", а след нея ще следват варианти с 250 или с 280 к.с. Всички модификации ще бъдат снабдени с автоматична скоростна кутия, а задвижването 4х4 ще бъде опция.
На върха на гамата ще стои вече известният ни 2.9-литров V6 туин-турбо двигател, създаден от Ferrari. Клиентът ще може да избере версия с 490 к.с. или с 510 к.с.
Върховите варианти ще се предлагат ексклузивно със задвижване на задната ос.