Honda показа водородната си кола в Детройт (снимки)
Honda представи своя концептуален автомобил FCV на автошоуто в Детройт. Колата се задвижва с водород.
Производството на колата с водородни клетки ще започне през 2016 година, като серийната версия почти няма да се отличава от концепцията FCV.
Вижте снимки >>
Японската компания е обърнала изключително внимание на аеродинамичния дизайн на своята водородна кола, като всичко в нея е съчетано така, за да има възможно най-малко въздушно съпротивление.
Водородната кола на Honda може да се похвали още със стилна задница и предни LED светлини.
Интериорът на колата е с премиум кожена тапицерия и с луксозни дървени и метални декоративни елементи. Инструменталният клъстер е с доста футуристичен вид, а воланът е вдъхновен от света на авиацията.
Японската компания не разкрива характеристиките на своя водороден автомобил, но съобщава, че водородните клетки ще бъдат с 33% по-малки спрямо тези във водорната FCX Clarity.
Максималният пробег на колата ще бъде 482 км, а пълното зареждане ще отнема около 3 минути.
Серийният водороден автомобил на Honda ще се появи на пазара първо в Япония, като евентуално ще бъде предложен по-късно в Европа и Северна Америка.
Вижте снимки >>
Японската компания е обърнала изключително внимание на аеродинамичния дизайн на своята водородна кола, като всичко в нея е съчетано така, за да има възможно най-малко въздушно съпротивление.
Водородната кола на Honda може да се похвали още със стилна задница и предни LED светлини.
Интериорът на колата е с премиум кожена тапицерия и с луксозни дървени и метални декоративни елементи. Инструменталният клъстер е с доста футуристичен вид, а воланът е вдъхновен от света на авиацията.
Японската компания не разкрива характеристиките на своя водороден автомобил, но съобщава, че водородните клетки ще бъдат с 33% по-малки спрямо тези във водорната FCX Clarity.
Максималният пробег на колата ще бъде 482 км, а пълното зареждане ще отнема около 3 минути.
Серийният водороден автомобил на Honda ще се появи на пазара първо в Япония, като евентуално ще бъде предложен по-късно в Европа и Северна Америка.