Megane постави нов рекорд на „Нюрбургринг“
Най-спортният Megane добави трети рекорд за най-бърза обиколка на легендарната „Нюрбургринг“ към списъка си с постижения, похвалиха се от Renault.
Постижението бе осъществено с изцяло новата лимитирана серия на модела - Mégane R.S. 275 Trophy-R.
7:54,36 мин.: Това е новата най-бърза обиколка на емблематичната северна дъга на „Нюрбургринг“ в категорията на серийните автомобили с предно предаване.
Вижте снимки >>
Двуместният Mégane R.S. 275 Trophy-R произлиза от наскоро представения Mégane R.S. 275 Trophy. Теглото на модела е намалено с почти 100 килограма, което води до подобрена динамика.
Колата стандартно е оборудвана с Cup шаси (подпомагано от диференциал с ограничено приплъзване), увеличена до 275 к.с. мощност на 2,0-литровия бензинов R.S. двигател, титаниева Akrapovic ауспухова система, „Öhlins Road&Track“ еднопосочно регулируеми амортисьори и с гуми MICHELIN Pilot Sport Cup 2, които са специално адаптирани към автомобила.
Mégane R.S. 275 Trophy-R е без задни седалки, а отпред са монтирани Recaro Pôle Position поликарбонатни монокок седалки, които намаляват теглото с 42 килограма. Те са снабдени с 3-точкови предпазни колани, но като аксесоар се предлагат 6-точкови колани с авиационен тип заключване. Укрепваща колона и обезопасяващи мрежи предпазват пътниците от движещи се предмети.
За феновете, обичащи шофирането на писта, стремежът за намаляване на времето за обиколка с няколко секунди е наложил използването на литиево-йонна батерия, с което се редуцира общото тегло с още 16 килограма.
За да се гарантира високоефективно спиране, като едновременно с това бъде допринесено към усилията за намаляване на теглото, Mégane R.S. 275 Trophy-R се възползва от специални спирачки. Неговите 350/28-диематрови стоманени и алуминиеви дискове намаляват теглото с допълнителни 3 кг.
Адаптирани идеално за интензивна пистова употреба, тези спирачки с логото на Renault Sport даряват автомобила с остра захапка.
7:54,36 мин.: Това е новата най-бърза обиколка на емблематичната северна дъга на „Нюрбургринг“ в категорията на серийните автомобили с предно предаване.
Вижте снимки >>
Двуместният Mégane R.S. 275 Trophy-R произлиза от наскоро представения Mégane R.S. 275 Trophy. Теглото на модела е намалено с почти 100 килограма, което води до подобрена динамика.
Колата стандартно е оборудвана с Cup шаси (подпомагано от диференциал с ограничено приплъзване), увеличена до 275 к.с. мощност на 2,0-литровия бензинов R.S. двигател, титаниева Akrapovic ауспухова система, „Öhlins Road&Track“ еднопосочно регулируеми амортисьори и с гуми MICHELIN Pilot Sport Cup 2, които са специално адаптирани към автомобила.
Mégane R.S. 275 Trophy-R е без задни седалки, а отпред са монтирани Recaro Pôle Position поликарбонатни монокок седалки, които намаляват теглото с 42 килограма. Те са снабдени с 3-точкови предпазни колани, но като аксесоар се предлагат 6-точкови колани с авиационен тип заключване. Укрепваща колона и обезопасяващи мрежи предпазват пътниците от движещи се предмети.
За феновете, обичащи шофирането на писта, стремежът за намаляване на времето за обиколка с няколко секунди е наложил използването на литиево-йонна батерия, с което се редуцира общото тегло с още 16 килограма.
За да се гарантира високоефективно спиране, като едновременно с това бъде допринесено към усилията за намаляване на теглото, Mégane R.S. 275 Trophy-R се възползва от специални спирачки. Неговите 350/28-диематрови стоманени и алуминиеви дискове намаляват теглото с допълнителни 3 кг.
Адаптирани идеално за интензивна пистова употреба, тези спирачки с логото на Renault Sport даряват автомобила с остра захапка.