Плъг-ин хибридът е с тегло 1490 кг и с конфигурация на местата 2+2. Дизайнът е много близък до концепцията, а стандартно фаровете са с LED технология. Като опция обаче се предлагат и лазерни светлини. Прозрачните врати на концепцията не са стигнали до финалния вариант, но те ​​все още се отварят нагоре. Джантите също са променени.
Вижте снимки >>
Задвижването е поверено на плъг-ин хибридна система, състояща се от 1.5-литров, 3-цилиндров бензинов TwinPower Turbo двигател и електромотор. Конвенционалният двигател произвежда 231 к.с. и 320 Нм, които изпраща към задния мост чрез 6-степенна автоматична трансмисия. Електрическият мотор осигурява 131 к.с., прехвърлени към предните колела чрез двустепенна автоматична скоростна кутия. Електромоторът получава енергията си от високоволтова литиево-йонна батерия с капацитет 5 кВтч.
Комбинираната мощност на BMW i8 е 362 к.с. и 570 Нм въртящ момент, което е достатъчно за спринт от 0 до 100 км/ч в рамките на 4,4 секунди. Въпреки това автомобилът е много икономичен - средният разход на гориво е само 2,5 литра на 100 км.
В изцяло електрически режим колата може да измине 35 км и да удари максимална скорост от 120 км/ч, а в режим на удължен пробег - до 500 км.
20-инчовите джанти са стандартни, но срещу допълнително заплащане те могат да бъдат заменени с олекотени карбонови джанти. Сред другите опции са камера за задно виждане, асистент за дългите светлини, информация за ограничение на скоростта, хед-ъп дисплей, както и система за предупреждение за удари.