Всяка трета кола – със зимни гуми в жегата

Ново изследване показва, че всеки трети автомобил е със зимни гуми в началото на лятото.

Обратно в новината

Коментари - Всяка трета кола – със зимни гуми в жегата | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

То пък това лято една жега...

Да не мислиш, че не знам какви са плюсовете и минусите? Давай ми 5000лв заплата и ще си сменям гумите всеки сезон! Освен това, при сегашния закон, мога да си карам с летни гуми зимата! ;)

След каране на зимните гуми по нагорещения асфалт лятото не остава и помен от качествата им на зимна гума. Но на бай Ганьо не му пука.

Някой тук пита за 5000 заплата? С какво ще я заработиш, какво можеш да правиш за тези пари? Спечели си ги щом си с претенции. Живота не струва колкото няколко гуми. Ако неможеш да си купиш никой не те задължава да караш таратайка и да застрашаваш останалите.Има обществен транспорт.

И тук ли се пръкна тази гейбарска рекетьоркса статия от блитз. Нагли са гейбарите.

БРЦК

Ами ако ще ги карам последен сезон не виждам що да не карам и лятото зимните гуми.

И всяка втора с летни през зимата

Като нямаш пари да поддържаш кола, вози се с градския транспорт, карай колело или ходи пеша. Разбирам селската чест, но като не си дорасъл за кола (и то таратайка втора употреба), не бъди опасен за другите поне. Простирай се според чергата си, а не според каквото ти се иска. Аман от тарикати, мислещи си, че прецакват системата. В момента докато умнеем тук, на улицата умират хора заради тарикатлък.

защото ще се пребиеш и недай си Боже и някой друг

Карат се, защото водачите преценяват, че не са достатъчно надеждни за следваща зима и ги оставят на доизживяване, вместо да ги изхвърлят веднага.

И защо да се пребиват? Гумата лепне за асфалта, има достатъчен грайфер. Статията е лобистка, с цел да не се уползотворяват гумите, докато има живот в тях.

Ами дайте на два сезона да изхвърляме гумите, независимо колко живот има в тях. Или всеки сезон? Зимна мишелинка лятото е по-надеждна от лятна китайка.

Това, с двойно по-големия спирачен път, си го е извадил от изходния порт. Направо смърди! Пробвали сме чисто нови зимни гуми Пирели срещу летни от съшата марка, на една година. Разликата в спирачния път беше под 5%, като не е ясно дали не се дължи на реакцията на шофьора. А когато качествени зимни гуми станат на кокал (след няколко години експлоатация), нищо не пречи да се доизносят за едно-две лета.

А каква е случката с Michelin Cross Climate, която е първата лятна гума сертифицирана и като зимна?

Платена публикация, измислен експерт.

Карал съм нови зимни гуми през Май - трагедия. Хората са го написали - изпичат се, но освен това зимната с грайферите си просто няма достатъчно площ за сцепление - тя е направена да захапе сняг и с него да осигури сцепление с този на настилката. Няма по-гадно усещане от това да не си сигурен, че колата ще завие или спре. Порше са казали, спирачките и гумите правят колата...

Значи и вие все пак сте измерили разлика, която потвърждава твръдението?! Тогава защо правите обратния извод :)

Само аз ли мисля, че това на снимката е лятна гума?

Изводът е, че разликата е минимална и няма защо човек да се втелява дали кара със зимни или летни през лятото, както се опитват да ни заблуждават лобистите. Единственото, което трябва да притеснява е, че зимните ще се износят малко по-бързо, ама това е въпрос на пари, не на безопасност.

Между 5% и двойно разликата е доста голяма.

Със сигурност не е зимна, а по-скоро за дъжд.

Сега остава и летни вериги да измислят тез експерти ...