Volkswagen обяви цените на ID.3

Volkswagen обяви цените за цялата гама ID.3. Изцяло електрическият хечбек ще бъде наличен за поръчка в Европа от 20 юли.

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen обяви цените на ID.3 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Eee, пак ли 70к лева? Всички електрици вървят по толкова в момента. Фурор щр стане, ако някоя реномирана марка пусне електрик за 35-40к лева, с пробег около 250 км градско (айде, може и 180...), зареждане 8 часа от контакта в гаража (или 5 от зарядна станция, която да е до 1000 лева или да се дава подарък), с гаранция 6 години за падане на капацитета на батерията до 80% и със сервизно обслужване, както и с добри краш тестове. Няма нужда от кожени салони, шибидаси, камери вместо странични огледала, подгрев на седалките и тем подобни глупости. Дори липсата на автономни системи бих простил, макар че не са скъпи - тойота ги пуснаха в королата за 33 к лева. Просто семпъл нелуксозен електрик с добро ниво на технология и сигурност. Такава бих си взел с най-ниското оборудване и бих й се кефил на макс :)

да бе те точно концерните така си го мислят, докато на тоя пазар яко не се намесят китайци чакай евтини цени.

И що да си купувам световно неизвестния ел,голф за 35 к ЕВРА, с малък пробег, малко купенце и т.н.,като за 35 к ДОЛАРА мога да имам перфектната Тесла 3 ???

Безумно скъпо. За нормално оборудвана кола искат 80 хилки. Докато не станат 45 няма как да се купува масово.

Проблемът е, че цената до пускане на пътя, т.е. всички разходи до вкарване на колата в гаража, включително и митото, значително оскъпяват Тесла 3 доста над 35 к долара. В допълнение, трябва да чакаш много много време, за да получиш една, и то без да знаеш колко точно и дали въобще някога. Трето, Тесла няма сервизи в България, така че, ако на път за морето стане авария, трябва да се обадиш, да проверят софтуерно, след това колата на камион до най-близкия сервиз на Тесла нам къде си в Европата. Междувременно 1 месец си без кола, а камионът не съм сигурен кой го плаща. Голф си го поръчваш и получаваш като нормален човек и при повреда посещаваш всеки оторизиран сервиз на VW, включително и за редовни обслужвания, сервизни акции, изтегляне на автомобили за подмяна на дефектни част и т.н. и т.н. Така че не гледай само цената по каталог, още повече, че сравняваш цената на VW по каталог в България срещу цената на Тесла 3 по каталог в US.

WV по принцип не са евтини коли. Един Golf е над 40 хиляди - колкото струва съвсем приличен Crossover от типа на Кашкай, ASX, Sportage. Така че какво очаквате - съвсем нормална цена. По принцип всички автомобилостроители бяха тръгнали да вдигат здраво цените, ама коронакризата ги накара да преосмислят. Между другото - заводът за ID3 e там, където навремето правеха Трабант.

Явно имаш добро образование и си се научил да смяташ - браво. Сега виж в Норвегия (страната, в която има най-много електромобили на глава от населението) какво карат. Дали е Тесла ... или са немски машинки, че и корейски ... и чак накрая Теслички?

И къде ще си ремонтираш "Теслата"?

Високи цени, явно се тръгва с високи, та да има на къде да се свалят. Съмнявам се и в това, че след като цените на батериите спаднат или започнат да издържат 2-3 милиона километра (и може да си я използваш в 2-3-4 поредни коли), ще намалят цените на крайния продукт - електромобил.

Сега като пуснат в Бг за продажна Дачия Спринг, която в момента в Китай се продава за 8к евро, а тук вероятно за около 25к лева, ще си купят доста хора за втора кола - да ходят на работа и да си паркират спокойно без зона в София, да се движат евтино и модерно и т.н. Тогава подобни електрици като голфа ще станат лукс, но лукс със заместител, както е и в момента: всеки харесва мерцедес, но си карат с кеф тойота, рено, ситроен и т.н. по-бюджетни, но не много по-лоши марки :)