Volkswagen обяви цените на ID.3

Volkswagen обяви цените за цялата гама ID.3. Изцяло електрическият хечбек ще бъде наличен за поръчка в Европа от 20 юли.

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen обяви цените на ID.3 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега като пуснат в Бг за продажна Дачия Спринг, която в момента в Китай се продава за 8к евро, а тук вероятно за около 25к лева, ще си купят доста хора за втора кола - да ходят на работа и да си паркират спокойно без зона в София, да се движат евтино и модерно и т.н. Тогава подобни електрици като голфа ще станат лукс, но лукс със заместител, както е и в момента: всеки харесва мерцедес, но си карат с кеф тойота, рено, ситроен и т.н. по-бюджетни, но не много по-лоши марки :)

Високи цени, явно се тръгва с високи, та да има на къде да се свалят. Съмнявам се и в това, че след като цените на батериите спаднат или започнат да издържат 2-3 милиона километра (и може да си я използваш в 2-3-4 поредни коли), ще намалят цените на крайния продукт - електромобил.

WV по принцип не са евтини коли. Един Golf е над 40 хиляди - колкото струва съвсем приличен Crossover от типа на Кашкай, ASX, Sportage. Така че какво очаквате - съвсем нормална цена. По принцип всички автомобилостроители бяха тръгнали да вдигат здраво цените, ама коронакризата ги накара да преосмислят. Между другото - заводът за ID3 e там, където навремето правеха Трабант.

Безумно скъпо. За нормално оборудвана кола искат 80 хилки. Докато не станат 45 няма как да се купува масово.

И що да си купувам световно неизвестния ел,голф за 35 к ЕВРА, с малък пробег, малко купенце и т.н.,като за 35 к ДОЛАРА мога да имам перфектната Тесла 3 ???

Проблемът е, че цената до пускане на пътя, т.е. всички разходи до вкарване на колата в гаража, включително и митото, значително оскъпяват Тесла 3 доста над 35 к долара. В допълнение, трябва да чакаш много много време, за да получиш една, и то без да знаеш колко точно и дали въобще някога. Трето, Тесла няма сервизи в България, така че, ако на път за морето стане авария, трябва да се обадиш, да проверят софтуерно, след това колата на камион до най-близкия сервиз на Тесла нам къде си в Европата. Междувременно 1 месец си без кола, а камионът не съм сигурен кой го плаща. Голф си го поръчваш и получаваш като нормален човек и при повреда посещаваш всеки оторизиран сервиз на VW, включително и за редовни обслужвания, сервизни акции, изтегляне на автомобили за подмяна на дефектни част и т.н. и т.н. Така че не гледай само цената по каталог, още повече, че сравняваш цената на VW по каталог в България срещу цената на Тесла 3 по каталог в US.

Явно имаш добро образование и си се научил да смяташ - браво. Сега виж в Норвегия (страната, в която има най-много електромобили на глава от населението) какво карат. Дали е Тесла ... или са немски машинки, че и корейски ... и чак накрая Теслички?

И къде ще си ремонтираш "Теслата"?

Eee, пак ли 70к лева? Всички електрици вървят по толкова в момента. Фурор щр стане, ако някоя реномирана марка пусне електрик за 35-40к лева, с пробег около 250 км градско (айде, може и 180...), зареждане 8 часа от контакта в гаража (или 5 от зарядна станция, която да е до 1000 лева или да се дава подарък), с гаранция 6 години за падане на капацитета на батерията до 80% и със сервизно обслужване, както и с добри краш тестове. Няма нужда от кожени салони, шибидаси, камери вместо странични огледала, подгрев на седалките и тем подобни глупости. Дори липсата на автономни системи бих простил, макар че не са скъпи - тойота ги пуснаха в королата за 33 к лева. Просто семпъл нелуксозен електрик с добро ниво на технология и сигурност. Такава бих си взел с най-ниското оборудване и бих й се кефил на макс :)

да бе те точно концерните така си го мислят, докато на тоя пазар яко не се намесят китайци чакай евтини цени.