Това е новото Audi A6 Avant

Audi представиха комби версията на новото А6.

Обратно в новината

Коментари - Това е новото Audi A6 Avant | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

1. А5 (лично, 9 години, 110,000км градско 0 дефекта). 2. Q7 (лично 7 години, 150,000км извънградско, 0 дефекта) 3. SQ7 (приятел, 3 години, 70,000км, 0 дефекта) 4. А6 (приятел, 8 години, 170,000 км, 0 дефекта) 5. А8 (приятел, 4 години, 180,000км, 0 дефекта) 6. Лексус РХ (приятел, 3 години, 60,000км, 3 дефекта единия от които - сменена батерия) 7. Лексус ЛС (приятел, 7 години, 3 дефекта- дефектна скоростна кутия, глава и проблемно окачване - 90,000км). Не генерализирай. Въпрос на личен избор, в един момент всички дават фира, никой производител няма полза от вечни талиги на по 500,000 км, времената на мерц 190 и тн отминаха отдавна....

Ми не е отминало. Стига да иска, човек може да намери много добри екземпляри от старата генерация, на малко километри, запазени и технически в почти идеално състояние. Парадокса е, че те въпреки годините си, надживяват съвременните коли и са много по-надежни от тях и предлагат почти сравним удобство и комфорт.

Audi-перфектната хранилка и мечта за всеки сервиз . Буахахахааа

Интересно ми е откъде си толкова добре информиран че да класифицираш цял производител, всепризнат като топ 3 Премиум марка че не струва, и то с бегъл коментар без факти. Понеже няколко милиона човека (на година) които си закупуват автомобил на марката тръпнат в очакване да им обясниш защо не трябва. Аз лично мога да споделя че съм супер доволен от VAG като цяло, минал съм през Passat, Passat CC, Audi A5 и съм на път към Audi Q7 и съм имал 0 проблема. Работя с авто индустрията (не продавам автомобили, пиша софтуеър) и съм запознат с цифрите на доста производители откъм продажби, сервизни интервали, цени, обслужване, и най-важното - заинтересуваност към крайния клиент и неговото мнение, и акции свързани с фабрични проблеми. Картинката е доста шарена. Не ме разбирай погрешно, има много хубави и качествени коли, Audi определено е една от тях, китка са в сравнение с други Премиум марки, включително и немски. Всички, абсолютно всички производители имат политика на баланс между цена, качество, планирано износване, и се интересуват от това което ще спечелят от аксесоари, поддръжка, сервизни планове. Ще те да сплашат по време на Vehicle Health Check (безплатна проверка на състоянието на колата ти), и така и така. Корейците от Hyundai и Kia водят тук, много в полза на клиента са. Мога да говоря до утре, понеже това ми е материята. Но ми е интересно как ще обосновеш коментара си :)

Благодаря за смисления коментар, без заяждане от Ваша страна. Q7 карам в момента, преди S6 служебни- за 2 години поне 11 месеца не излезнаха от сервиза. Постоянни дефекти и безбожни ремонти. Добре, че са служебни и имат гаранция. Но това не ме грее, след като не мога да разчитам на тях. Приятел с А6, накрая му се плачеше и щеше да я подари, само и само да се отърве от нея. Като цяло във форумите, български и немски, има доста писано за Q7. Общото мнение , е че са доста трошливи и дефектни. Препоръчвам да не се занимавате с него. Успех и здрав желая!