Tesla все още работи на загуба

Tesla отчита загуби през първото тримесечие, въпреки рекордните производство и приходи.

Обратно в новината

Коментари - Tesla все още работи на загуба | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Винаги съм се възхищавал на страшно успешни бизнеси ....които работят с десетилетия на загуба. Как става тоя номер и кое му е толкова уникалното.

При развитието на нова революционна идея е нормално в първите години да си на загуба! Но това е създаване на изцяло нова ниша на пазара, в която ти заемаш господстващата позиция и след това години наред ще получаваш лъвския дял от приходите. Затова и инвеститорите са готови да купуват твоите акции, независимо от липсата на печалба към момента.

Ами като не е толкова уникално - пробвайте! ;))

В момента, в който в този бизнес се намесят сериозните играчи (като Daimler Benz, BMW и Volkswagen Group), от Tesla ще са останали само псувните на нейните инвеститори - лапнишарани. А сериозните играчи все още не влизат в този бизнес, защото добре са си направили сметката кога трябва да влязат. В момента електрическите автомобили нито са достатъчно конкурентни като възможности, нито като цена, че големите играчи да влизат в този бизнес. За какво да влизат - за да трупат загуби като Tesla ли?

Бездънните джобове на американските инвеститори от израелски произход спонсорират и ще продължават да спонсорират проектите на техния човек Мъск, докато свят светува или докато не им писне. Целта е да разстроят бизнес модела в Германия, Норвегия, Швеция и Бенелюкс - старите фамилии да започнат да плачат, а те да са победители. Както се вижда до момента това не им се отдава, даже смея да твърдя че загубите са доста повече от 300 милиона, но счетоводно са ги смалили.

Братле, Мъск му дреме за другите. Той ако не знаеш прави и ракети и още един куп други проекти за които не си чувал. Няма да се учудя и ако е първия стъпил на Марс. Така, че Тесла не ги мисли. Работят в правилната посока.

И накрая, китайците ще правят 90% от електрическите коли по света. Мъск нека да е новатора.

Ами нищо уникално няма в това, Красная. Америка има 20 трилиона долара дългове.Това е уникално. Европа, Западна Европа, така уникална в бизнесмодела си има също толкова, че май и повече дългове.Също адси уникално. Нашите псевдобизнесмени вече двадесет и пет години режат, продават за скраб и бизнесменстват на ..... загуба. Същия бизнес модел. УНИКАЛНО!

кико,от твоята селска камбанарийка явно толкова се вижда и ако не си разбрал и големите фирми яко работят по тия коли но теслата започнаха първи и са доста напред така,че.....карай си каручката и не ги мисли хамериканците

комуноидите във всяко нещо подозират дългата ръка на евреите без да се замислят,че точно комунизма е създаден от тях та да те питам разбирачо как така една Норвегия например 4-та в света по добив на петрол продава в страната си и цяла Скандинавия петрола на най-високи цени,всяка 4-та кола в момента е електрическа и болшинството са на тесла та явно по твоята уникална логика те самите си обиват бизнеса нарочно......не може само с чалга,сака и четене селски!!!

Уникалното е, че Мъск вече пети такъв бизнес развива. И всеки в началото е така, а после не може да си преброи приходите. А вие още се съмнявате. Държавата САЩ не е като Мъск.

Прав си. Ще сглобяват на Мъск колите

Пич! Тесла са 5 години пред всички останали. А колите им са напълно конкурентноспособни на конвенционалните. Не случайно повечето от потенциалните клиенти на Порше Панамера в САЩ са се насочили към Тесла.

Всяка инвестиция се брои за разход - съответно е загуба. Тесла направи и продължава да прави Мегазавод за коли и акумулатори. Вече е почти готов и нещата рязко ще се променят и от загуби ще минат на мегапечалба. Очакванията са до 2-3-4 години Тесла да мине пазарна капитализация 1 трилион долара. А Тесла правят и соларни керемиди, които също са много силен аргумент за това.

Насочват се към ТЕСЛА защото в момента те са новоизлезлия iPhone сред автомобилите. Преди тях имаше и все още има доста кадърни разработки които може да си закупиш на къде по-приемлива цена. Конкурентна е тесла на кое? - Зимата при -25 до -30 колко тесли си видял по пътя? - Колкото и бърза, високотехнологична и авангардна да им е батерията и системата за заряд, няма как да се игнорира факта че 1/3 че и повече от полезния товар на колата е иззет от батерията - Колко може да изкараш като километри с един пасат 2.0 дизел с едно зареждане което трае да кажем 10мин - 1000 до 1200. Можеш ли да закачиш каравана отзаде му? Можеш - и ще изминеш на нормален път да кажем 700км с едно зареждане. Можеш ли да направиш това така и с ТЕСЛА? - При замръзнали предни стъкла колко време им трябва на ТЕСЛА да подгреят салона, да размрзят стъклата, да ти отоплят седалките? - Колко струва да произведеш ток който да захрани теслата? Че Мъск е иноватор няма спор. Че му иде отръки също. А е и факт че първата кола преминала границата от 100км/ч е пак електромобил. Но до там с розовите сънища И един последен въпрос: ако тесла изкарва с едно зареждане на батериите около 300-450км(с много зор) би ли стигнал до морето от София, и да се върнеш за един ден? Или май ще трябва д аспиш там. А в ценовия клас на тази кола може да се купи каквоот искаш друго което ще те закара, върне и дори ще може да покараш още в рамките на ден без проблем...

Врели некипели - във Финландия най-голям пазарен дял на петрол продаващи има Тебойл които са руснаци. В Швеция са немци и руснаци. Не знам от къде изкара норвежците 4ти но за сега нямат монопол в нищо. А.. и върви около нова година в Норвегия в големия сняг и ми снимай колко ТЕСЛА има по пътя.. Аз мога да ти кажа. Защото тук в Лапландия имаше един нахакан бизнесмен който си карата теслата... ама само от средата на май до края на септември.. горе долу.. Няма да казвам защо

Брадва - Защо смяташ,че Тесла и Илон Мъск са толкова тъпи,че не са предвидили зимна експлоатация на автомобила си ??? Защо мислиш,че Тесла се кара само в слънчева Калифорния и Флорида ? И ако на тях не им вярваш,ето ,намерил съм ти едно РУСКО видео как се експлоатира Тесла на -31 гр ! Имай предвид,че руснаците на тая тема са съвсем компетентни и критични . Само да вметна,че при 50-60 км/ч в града,на -31 гр вън и +20 гр вътре в колата,с включен подгрев на седалките компютъра показва 330-350 км пробег. КОЕ МУ Е НЕНОРМАЛНОТО СПОРЕД ТЕБ ? https://youtu.be/jhxOW0CXNXE

Глупости. Светът скоро ще осъзнае, че литиевите батерии са изключително мръсно производство и колите които ги ползват не са ЕКО или ГРИИН , а точно обратното. В момента батериите не стават за коли - бавно зареждане, малко пробег, скъпи са , мръсни са. Истината е във водорода. И 'мегазавода' на Мъск е просто грешна инвестиция!!!

Първият електрически автомобил въобще е порше от 1898 г. Нищо ново не е дошло от тесла, просто са първата компания която масово се е насочила към една неосъвършенствана технология. Елементарен производствен цикъл - след като се възвърне и последното евро инвестирано в дизел и бензин ще се мине на ток изцяло. Интересно като е толкова "революционна" компания защо главния производствен директор на компанията Хьохолдингер е бивш ръководител на производството на ауди а4, а5 и q5....наред с куп други бивши служители на конвенционалните производители. Иначе че Мъск е пич е ясно, но не бъдете наивни да мислите че компании с по над 100 години история които са измислили буквално всичко в автомобилостроенето могат да бъдат изхвърлени от пазара. Въпрос на сметки, технологиите си ги имат отдавна и VW и Даймлер и БМВ и тн....

Мдаа, понеже едни руснаци изваждат една тесла от подземен гараж, правят едно кръгче за 20мин на скорост из града и тя е готова за Сибир... Намери ми видео с тесла стояла на -36С, която разриват от снега. Сядат, размразяват стъклата и тръгват. Aз до сега такъв тест не съм видял. Как се прави една батерия и после колко лесно се рециклира? На това ТЕСЛА има ли толкова гъзарско решение? А колко живот им дават на батериите? Че е интересна концепция теслата няма спор, но има много неща които седят като проблеми принципно пред електромобилите. Тези на водород са също добра алтернатива но уви и там има проблеми доста спрямо конвенционалните мотори. А че света има нужда от алтернативна енергия е очеизвадно