Tesla планира по 100 000 камиона на година

Плановете на Tesla включват производството на 100 000 електрически влекача Semi на година. Това заяви Илон Мъск, цитиран от Electrek.

Обратно в новината

Коментари - Tesla планира по 100 000 камиона на година | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нямам търпение да ги видя по Тракия да минават

И колко енергия ще се произвежда, за да се зареждат само 1 милион камиона например? Ще се окаже, че атомната енергия като вариант за безрискова електроенергия ще е внай-подходяща, защото с перки и соларки нищо не става, особено на фона на динамично променящата се климатична среда. А тъпаците дупетати в народното събрание на България решават, че не ни трябват атомни мощности! Дебили!!!

Хубаво е да четем повече ,не само дир - Въпросните компании ги купуват не за дълги превози а за работа в градовете - имат много малко пробег с едно зареждане.

Е тя щото "Тракия" е дълга колкото Interstate I-90 :D :D :D

Да бе, дай да натресем 20 милиарда разходи на бедната ни държавица ей сега, понеже след з0 години ще почнем да купуваме на западняците старите електрически автомобили и ще трябва с нещо да ги зареждаме.

Ако не са фалирали дотогава. От началото са все на загуба като за миналата година е 2милиарда $. Кой покрива загубата и колко още мислят да продължават така?

Смотаняко, хайде първо да си купиш електрическа кола, тогава се притеснявай с какво ще я зареждаш.

Бюджетът на България в разходната си част е около 22 млрд. лева годишно. От тях над 6 млрд. отиват за обществени поръчки, които се усвояват от една шепа фирми. Белене е напълно възможно да се построи, а и в крайна сметка необходимо. Трябва да се отървем от въглищата.

Тъпунгер, цитира: Преходът към зелена енергия в Германия води до интересен парадокс. Този уикенд може да се наложи производителите на ток да плащат на своите потребители. Причината за първи път цената на електроенергията ще бъде отрицателна не за няколко часа, а през целия ден. Това се дължи на производството на ток от вятърни централи, благодарение на което общата получена енергия ще надвиши търсенето. В този случай разпределителните дружества имат два варианта или да изключат турбините, или да платят на клиентите за това те да използват излишния ток. Според прогнозите в неделя производството от вятърни централи в Германия ще достигне еквивалента на това от 40 ядрени реактора, което е достатъчно, за да задоволи повече от половината потребление на цялата страна.

Тъпунгер, не ни трябва източник на енергия с цена двойно по-голяма от тази на ВЕИ. Единственото предимство на АЕЦ е постоянността, но по производствена цена е над 5 пъти по-скъпо от ВЕИ. А като инвеститорска цена е около 2 пъти по-скъпа. И не се подвеждай по червените разбойници сключили с измама дългогодишни преференциални цени за ВЕИ. В Германия дажеу понякога плаща на потребителите да потребяват повече за да не спират турбините.

Трябва да се отървем и от старите бензинови и дизелови автомобили ама трудно ще стане това,и не ни е нужно белене за да се отървем от въглищата

Имат си хора да им правят сметките. Нас ни засяга това, че дори Тесла да не просъществува 100 години, пътя е вече прокаран. Връщане назад няма, а когато светът тръгне напред, никой не може да го спре. И споко - в България сме 20 години назад, има още живот в дизелите.