Tesla измина 1077 км с едно зареждане

Петима членове на фен клуба на Tesla в Италия успяха да изминат повече от 1000км само с едно зареждане на батериите.

Обратно в новината

Коментари - Tesla измина 1077 км с едно зареждане | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В задачата се пита от 594 по каталог като измина 300 и отида някъде и седя там 10 дни/без да се зарежда/ след това ще мога ли да се прибера?

Същата задача е валидна и за обикновенни автомобили с двигатели с вътрешно горене. Ще си носиш допълнителна плоска батерия.

2010 година, купувам си аз Samsung Galaxy S. Всички около мен не разбират защо. За тия пари съм можел да си купя Nokia разбираш ли. Нещо велико и утвърдено. Та къде са NOKIA сега? Къде са Samsung? Кой да знае, че колите ще станат софтуер и батерии. Кой да знае, че един семеен седан ще се ускорява до 100 за 2.3 секунди, без да замърсява шумово и токсично - нещо непостижимо за сегашните премиум брандове. Там където хората имат пари и възможности - търсят новото и по-доброто, само с рекламни слогани не става. За нас остават евтините дизелаци от европата, но китайци и американци твърдо са решили - без дим и шум, в мегалополисите им.

При 24 часов тест по маршрут в Кьолн (без да се избягват задръствания и трудни райони) Тойота Аурис е показала разход 3.4 л. на 100 км. По каталог е 3.9. Карам такава, за мен реалността е около 4.6-4.8. Тестът си е тест и трябва да гледаме на него като на такъв. Той показва какво може да се изцеди при оптимално шофиране. Споделям доста от скептичните мнения, но не бъдете черногледи. Доста се рових за тези коли преди да си купя хибрида. Удоволствието е голямо, може пък следващият ми автомобил да е Tesla. Или пък с горивни клетки, че след като BMW взе тази технология от Toyota не е ясно къде ще е бъдещето.

"Председателят на директорския борд на Volkswagen Херберт Дис призна, че се отнася изключително сериозно към възхода на Tesla Motors"... Явно тук има хора, които повече разбират от него... Само не мога да си обясня как така нямаме реално автомобилно производство... Ей ги даже мамалигарите на север имат... Продължавайте да дъвчете и да се подигравате пичове, много сте велики!

Тия разбирачи по надолу са свикнали по цял ден да лежат под бракмите си и от време на време четат страниците на авто билд, които са си подложили :)

Ние пък, четири човека, за 29 часа минахме 150 км без нито един литър гориво-бутахме от София до Пловдив. После обаче поливането на рекорда глътна доста- демек не е рентабилно!

Всички чертаете светло бъдеще за теслата, но то ще е такова след десетилетия. Тогава обаче и другите ще имат електрички. И някак си теслата ще отиде на заден план защото няма как да се сравнява с европейскоте и японски марки. Само няколко върпоса по които да помислете: - инфраструктура за зареждане. Ще изисква нови магистрални далекопроводи. Защото това не е да закопаеш огромните цистерни на бензсиностанциите. - как съществуваща електрическа мрежа ще понесе товара. Представете си блок в който 15 тесли се зареждат в гаражите през нощта. Ще издържи ли инсталицята на блока, кварталния трафопост? Умножете го това по съседния блок, квартал, град, област, държава, континент. Милиарди електрички които се сареждат всяка секунда..... - говорите за екология. Но масовото навлизане на електтичките ще изисква добиването с милиони тонове на химични елементи нужни за батериите -в момента никел , литии, а не се знае новото поколнение батерии какво щемизискват. Може да са в пъти по-токсични и от аец. -количеството електроенергия. Колко нови мощности трябва да се пуснат за да е задоволи нуждата от такава енергия. Това означава нови аец, защото е нелепо да разчитате на панели. А държави които нямат аец, какво ще правят? Ще горят въглища? - цената за км. Сега може би е евтино. Но като станат масови и цената ще се покачи на тока. Пак ще се возим на подобни цени като сегашните - какво ще се случва с рефиклираните батерии. Отново внергоемък и труден процес. В момента теслата е автомобил, който става за 2-3 кола. Ако живеете извън щатите, какво се случва при едно леко птп, в което ви е нужна нова броня и фарове. Колата остава на трупчета за месеци докато дойдат частите, а кой ги сменя, а какво се случва с гаранцията.

Пълна глупост!!! Хайде да бутаме за да правим рекорди ...хахах .Било много изгодно??? Ама кое???? А я си сменете батериите след 5 години и да си говорим тогава! Около 20000 $ за една Тесла. Голяма далевера !!

... колата не е лукс... още по-малко афродизиaк...

Бие ме с 50-тина километра. Аз го правя с 5 човека , Ксара 2.0 - Комби 90кс, София - Будапеща.. с едно зареждане.

Мачки,пички и елхички не поправяме-обява на входа на автосервиз:))))))))))кои марки са?:))))))

Ганьовците горе са ми много смешни - не била икономична, била с безперспективна технология и други бла бла глупости типични за дървените философи.

О, мили ми Алеко! Кажи на нас ганьовците, просветли ни! Ние всяка сутрин се молим и до нас да стигне стълба с жица по която тече ток, чудо на западната цивилизация! Четем във вестника, че и кла на ток са измислили далеч зад Океана. Ние се надяваме и при нас скоро да дойдат благините на цивилизацията като ТВ, печка, даже и компютър-чудно изобретение с което комуникираш с други хора по света и у нас! Да позная ли - живеещ в Германия, Лондон, жълтопаветник!? Всички българи са миризливи цървули, а ти си с две дипломи едната от Харвард вероятно? Само една подробност че нямаш национално самочувствие, колкото зърно даже... Подлизурко, хората ти дават факти и доста техническа информация дори в шибание коментари, ако си си направил труда да ги прочетеш. Може пък да си енергиен експерт, знам ли....

Евала! Подобни мнения съм изказвал за тесла, но шаранчетата кълват от маркетинга на мъск. Има един български форум - екарс . бг. Там от първа ръка собсъвеници на тесла казват че варна-бургас едва им стига батерията! Изводите на глупаците вяеващи в тока. Към настоящия момент подобни коли са по-скоро екзотики, нямащи АБСОЛЮТНО НИКАКВО БЪДЕЩЕ С ТАЗИ ТЕХНОЛОГИЯ НА ЗАРЕЖДАНЕ И ПРОБЕГ.

БРЦК

Да не говорим, че не са ЕКО а напротив - замърсяват повече от дизелов автомобил. Литиевата батерия е изключително мръсно и водоемко производство.

Зависи от стила на шофиране. Един автомобил може да харчи и 8 на сто и ... зависи колко ти тежи крачето и как караш. Предвид това, че у нас подобен автомобил могат да си позволят само някакви турбо гъзари, които мислят че пътя е място за мерене на пишки и впечатляване на мацки (гробищата са пълни с тях и жертвите им), нищо чудно да не им стига едно пълно зареждане на батерията. Никой не е казал, че ако караш на предела на възможностите на автомобила може да минеш с него 600 километра. Колкото до батериите - това са едва първите поколения автомобилни батерии. Нима двигателите с вътрешно горене преди 20 години не бяха супер мръсни? Дизелите бълваха тонове сажди, а в колата не можеше да си чуеш мислите. Хайде по-сериозно. До няколко години с електромобил ще се пътува както и със сегашните автомобили, освен издържливостта на батериите ще се уплътни и мрежата за зареждане и готово.

По принцип е много глупаво да се обобщава и да се вкарва всичко и всеки в някакви стереотипи. Лично аз досега колкото пъти съм видял Тесла в България (поне 10-20 пъти), нито веднъж шофьорът не е направил простотия. Седи си кротко човека в колоната и си чака да му дойде реда. И това на фона на автомобили за по 2000-3000 лева, които с пълна газ минават в насрещното, за да се наредят най-отпред.

Колкото и да я уплътняваш без надлежна електропреносна инфраструктура и без допълнителни мощности и то такива, че да могат да покрият пикови нужди от електроенергия... нищо няма да направиш... Разликата между електрическата и колата с ДВГ е тази, че на електрическата някой друг някъде е направил това, което е направил двигателя с ДВГ - изгорил е едно гориво.... Ако всички автомобили, автобуси и камиони (не ги забравяйте) станат електрически, само на България ще са нужни между 12 и 16 нови 1000 MW-атови ядрени реактори (смятай го в какъвто искаш енергиен добив). За да се конкурира Тесла с нормален автомобил трябва да може да измине 1000 км с едно зареждане но при нормална скорост (от 90км/ч) и да извърши зареждането в рамките на 5-10 мин. Има такава идея на Мъск за толкова бързо зареждане... но то 1. Съкращава живота на батерията със стотици пъти 2. Зарежда я само на 80% и ако това ще кажеш е проблем на технологията 3. Изисква 500kW/h мощност от електропреносната система.... От това няма как да избягаш... На човечеството не му е нужен електромобил. То бързо и лесно ще създаде такъв и то без нужда от някакъви особено сложни батерии дори Китайците имаха опит с такава система без батерии в градския транспорт... Добива на електроенергия и разпространението и ни е проблема...и то не на България... на цялото човечество!!!

Тия където от Варна до Бургас едва им стига батерията явно карат най много 75D и то с над 140 км/ч, защото аз нямам никакъв проблем с 100D с включен климатик и 130км/ч да стигна от София до Созопол. Аз лично избрах Теслата пред Панамерата и определено не съжалявам. Вярно, че технологията в тая област се развива много бързо и след 3-4 години най-вероятно ще има коли с много по-голям пробег, ама ще му мислим тогава :)

Аз пък избрах новата панамера. най-вероятно имаш още една кола или повече, обаче замислял ли си се че автомобилът ти ще остане на трупчета за неопределено време в случай на птп , дори и с много дребни щети по него : счупена броня, фар, стопове. части? сервиз? как стои гаранционния въпрос ако някой човърка. Преди години от едно гт ми свалиха фаровере . и понеже съм сериозен човек от застрахователя щяха да платят липсите. обаче условието им беше в техен сервиз. е да де ама вносителя каза че се третирало като намеса в ел.система на колата и ще ми падне гаранцията. набързо реших че по-добре да си платя подмяната ,но да ми остане гаранцията... та с теслата не знам как стоя нещата.

Уф, кой го интересува статистика? Целта на автомобила е да вози на големи разстояния бързо (100 - 140 км/ч) поне двама възрастни и две деца с много багаж, с включен климатик, стерео уредба и фарове, със стандартни (изгодни) гуми, при динамично каране с ускоряване и намаляване, при разход нормално около 6,5 - 7 литра гориво (т.е. около 14 лева) на 100 километра. При размерите на нашата страна, това прави около 50 лева да я прекосиш от София до морето, което си е нормално, с оглед на това, че хотелски апартамент за една нощувка за горните хора струва около 2 пъти повече, спиране в МакДоналдс или КФС - около половината от това, т.е. цената на самото пътуване е съпоставима с останалите разходи по пътуването. Чудесно е да стигнеш за 2 лева до морето, нооо несигурността: ще ми стигне ли тока до Бургас в тази жега или в тази тапа на магистралата, да пътувам ли в жегата без климатик и без стерео, да пътувам ли с 40км/ч (!!!), и не на последно място високата цена на инвестицията в автомобила и опуления погед на всички близки автомайстори, могат да развалят ваканцията на всеки. Едим хубав бензинов двигател или дори хибрид преодолява тези неудобства. Иначе статистиката безспорно е интересна, да...

точно пък ''тапата'' до морето ще стресне електрическия автомобил нали...и ще му намали пробега:))) разбираш ги нещата колкото кучето което гледа Луната.

Видно е, че често се взираш в Луната... Климатика само на лунна светлина работи без да се консумира от акумулаторите...