Спират дизелите на Volkswagen?

Германските власти дадоха на Volkswagen краен срок 7 октомври да приведе всичките си дизелови автомобили с националните изисквания срещу замърсяване.

Обратно в новината

Коментари - Спират дизелите на Volkswagen? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Спартане, доста глупости си изписал. Провери бройката на засегнатите коли в САЩ и ще разбереш,че чат-пат ги карат! Освен това виждам, че нямаш представа какво излиза от ауспуха на дизелите. Няма да е лошо да попрочетеш това-онова, за да не си толкова бос по въпроса!В Европа се толерират дизелите и поради тази причина показателите за изгорелите газове са доста занижени. Гледа се предимно со2,което е най-безобидното нещо в дизеловите изгорели газове.

След като толкова време всичко е било пито-платено, защо точно сега? Явно някой е пропял, ама кой?

Скандалът с концерна гръмна наскоро, след като в САЩ установиха, че в компютрите на неговите дизелови коли е оборудвана програма, която занижава реалните показатели на изхвърлените газове. Питам аз, защото съм бил и в щатите, кой там кара на нафта освен камионите им. Да не кажа, че и имат камиони на бензин. Нещо не се връзва. Плюс това тъй наречения евро стандарт там не важи. Там си имат друг стандарт който ограничава производителите на двигатели същите да не надвишават 4 галона на 100 мили. А ако има кой да кара дизелов фолксваген там, то за околната им среда е като манна небесна със среден разход от 4,5 л. на 100 км. Нещо куца в цялата тази история.

За лъжливи показания няма евро стандарт. Мисля че става въпрос за измама и подвеждане на клиента. Дали няма дизели в щатите? Има дизели навсякъде където се продават автомобили.

Очаква се рязко увеличение на броя на автомобилите от тази марка на пазарите на Горубляне и Дупница. Аз не виждам от концерна какво се оплават ? Ще ги наместят всичките 5-6 милиона броя.

Мисля че тази бясна кампания е само частично вярна.Действително Фолксваген напоследък малко попрекали с невероятни показатели за екологичност и икономичност,така че сигурно има частица истина за фалшивия софтуер.Щото такива лъвове в дизела като Пежо и Тойота не се изхвърлят чак толкова много с 85 г. CO 2 и 2 литра на 100 км!!!Нещо швабите попрекалиха,но това не значи че Фолксваген са боклуци,напротив това са висококонкурентни коли и с удоволствие бих карал Голф или Пасат дизел. ХА ДАНО,АМА НА ДАЛИ!!!:-):-):-)

Спартане, проблемът НЕ е СО2( въглероден двуокис ). Проблемът са азотните окиси.

Кое е фалшиво? Това за което си призна шефа на ВАГ и си подаде оставката ли? За лъжите и измамите ли? За подкупите и нагласените тестове ли? За АДАК ли, че все ги слагаха за всичко на 1-во място, а накрая измамата изскочи, както сега? Кажи кое, специалисте!

Естествено има доза истина, но тя съвсем не е така обрисува ата в медиите... Съвсем скоро времето ще си проличи резултата... краят на годината идва и за някои няма да е леко, а за други... Въпросът е, кога ще се дойде пак техния ред и нещата ще се повторят, вероятно по скоро отколкото някой би очаквал...

Ако няма грам истина оставки не се подават.Това е друг свят не правете съпоставка с БГ

Въпрос, кой печели всъщност от това?

Само така мислете - каквото Ви е написано във фалшивата преса, това е истината... вярвайте в това и гледайте тв - там е Истината..., а истинската истина е, че тази кампания е една добре организирана медийна кампания, за която поздравявам кукловодите зад нея... Поредният борсов срив, загуба за акционери, смяна на собственост, променени пазарни позиции, и в резултат едни хора богатият за сметка на други и така до безкрай.... И всичко това тръгва от страна в която карат най-икономичните коли, които въобще не оказват влияние на околната среда, защото са американски и са собственост на една корпорации а с италианец за разкош до следващия фалит... Блажени са вярващите

да спасат народния аутомобил да пренасочат всички вв кам перник. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Давайте всичките пушещи дизели в България тук няма проблеми.Нашите стари дизели пушат като комините но тецовете.

Признавам само френския дизел на Пежо и Ситроен.Франсетата не случайно правят дизели за японските коли.

Признавам само френския дизел на Пежо и Ситроен.Франсетата не случайно правят дизели за японските коли.

Хайде на промоциите на София Ауто! Ще вървят като топъл хляб. Интересно ми е колко дизели ще реализират от ВАГ на изложението.

Ми ние ко ш прайм с тия пръдливи Фаувета????