Следващата Mazda6 - със задно предаване и редови ”шестак”?

Към днешна дата, Mazda6 се конкурира в европейския D-сегмент с автомобили като Volkswagen Passat, Ford Mondeo и Skoda Superb.

Обратно в новината

Коментари - Следващата Mazda6 - със задно предаване и редови ”шестак”? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да, мазда е време вече да сменят дизайна си революционно, този го търкалят от над 10 години. Иначе Vision Coupe го размятаха много и миналия път (при настоящия фейслифт от миналата година), но дизайнът на 6-цата си остана АБСОЛЮТНО същият като през 2018 и като през 2014! Това, което вкараха, е някакъв вектор контрол или нещо подобно. На мен Софийско каране 3-ката ми даде 11 на сто в час пик!?! За мен това прави мазда недобра кола - твърде висок разход има, и почти никаква технология. За сравнение Корола Седан Хибрид има револючционен ре-дизайн, има пълни автономни системи (моята може да отиде до морето съвсем сама, само трябва ръката ти да виси на волана, за да не се изключва системата) и харчи под 4 на сто. Ако Мазда не вкарат много сериозна технология в посока автономност и намаляне на разхода (вкл. хибрид), и то на добра цена (за Тойота цената е под 45к лева), за мен ще изостанат безвъзвратно. Никой няма да даде над 60к за едни променени ламарини и пластмаски, камо ли да се целят във висок клас (???), потребителят вече има високи изисквания. За мен Мазда си е един неоправдано скъп автомобил, без никаква технология и с остарял вече дизайн. А шестакът ще струва над 100к, ако въобще го вкарат в Европа, което не ми се вярва въобще, така че за нас той няма никакво значение и няма какво да му се радваме.

Незнам с какви двигатели е в Европа и аз не карам "градско" като това в българия, но моята 2017 CX-3 AWD редовно ми дава 6.5l/100km каране със 100-140 по дълги магистрали и планински пътища. В най-лошия случай ми е давала 8.1л/100км а CX-3 AWD има по-лош разход от нормалната 3-ката. Това е със 2л 146коня двигателя. И не, не искам никакви електронни системи, не искам никаква автономия, тези системи се вкарват защото има закон от 2013-та приет тук в САЩ че от 2018 година модела, всички коли трябва да могат да бъдат спирани дистанциооно от полицията. И това го правят, или чрез връзка с моблната мрежа, или чрез специала последоватленост от светлинни умпулси към камерата за лейн киип/ауто-стоп. Не благодаря. Кога ще я хакнат тая система и всеки ще може да ги генерира и да те спре и да те обграби.. Не.. ще си карам 2017 модела докато изгние.

Значи скоро ще я смениш,на тия оризовите и носачите им гният.

Този разход ми го даде мисля същият двигател - 2ка атмосферен бензин, около 120 коня по спомен, автоматик, 2WD, при все че в задръстванията си гасеше двигателя при престой. Мнението на дилъра беше, че след напасване с колата, разходът би се завъртял около 10. Видя ми се много за такава малка кола.

Като търсите икономични коли, отивате при хибридите или разни малолитражки. Конкретно Мазда никога не са се рекламирали като икономични, а ефективни. Също така Мазда не е сравнима с Шкода или Форд. По скъпи са, от там и по добре направени и оборудвани .Не е и точно премиум , но не е и ширпотреба. Дизайна им на мен много ми харесва. Определено и той е несравним с обичайните кашони с лед осветления. И напомням, ако търсите евтин превоз, има си други марки за това.