Следващата Mazda6 - със задно предаване и редови ”шестак”?

Към днешна дата, Mazda6 се конкурира в европейския D-сегмент с автомобили като Volkswagen Passat, Ford Mondeo и Skoda Superb.

Обратно в новината

Коментари - Следващата Mazda6 - със задно предаване и редови ”шестак”? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като търсите икономични коли, отивате при хибридите или разни малолитражки. Конкретно Мазда никога не са се рекламирали като икономични, а ефективни. Също така Мазда не е сравнима с Шкода или Форд. По скъпи са, от там и по добре направени и оборудвани .Не е и точно премиум , но не е и ширпотреба. Дизайна им на мен много ми харесва. Определено и той е несравним с обичайните кашони с лед осветления. И напомням, ако търсите евтин превоз, има си други марки за това.

Да, мазда е време вече да сменят дизайна си революционно, този го търкалят от над 10 години. Иначе Vision Coupe го размятаха много и миналия път (при настоящия фейслифт от миналата година), но дизайнът на 6-цата си остана АБСОЛЮТНО същият като през 2018 и като през 2014! Това, което вкараха, е някакъв вектор контрол или нещо подобно. На мен Софийско каране 3-ката ми даде 11 на сто в час пик!?! За мен това прави мазда недобра кола - твърде висок разход има, и почти никаква технология. За сравнение Корола Седан Хибрид има револючционен ре-дизайн, има пълни автономни системи (моята може да отиде до морето съвсем сама, само трябва ръката ти да виси на волана, за да не се изключва системата) и харчи под 4 на сто. Ако Мазда не вкарат много сериозна технология в посока автономност и намаляне на разхода (вкл. хибрид), и то на добра цена (за Тойота цената е под 45к лева), за мен ще изостанат безвъзвратно. Никой няма да даде над 60к за едни променени ламарини и пластмаски, камо ли да се целят във висок клас (???), потребителят вече има високи изисквания. За мен Мазда си е един неоправдано скъп автомобил, без никаква технология и с остарял вече дизайн. А шестакът ще струва над 100к, ако въобще го вкарат в Европа, което не ми се вярва въобще, така че за нас той няма никакво значение и няма какво да му се радваме.

Незнам с какви двигатели е в Европа и аз не карам "градско" като това в българия, но моята 2017 CX-3 AWD редовно ми дава 6.5l/100km каране със 100-140 по дълги магистрали и планински пътища. В най-лошия случай ми е давала 8.1л/100км а CX-3 AWD има по-лош разход от нормалната 3-ката. Това е със 2л 146коня двигателя. И не, не искам никакви електронни системи, не искам никаква автономия, тези системи се вкарват защото има закон от 2013-та приет тук в САЩ че от 2018 година модела, всички коли трябва да могат да бъдат спирани дистанциооно от полицията. И това го правят, или чрез връзка с моблната мрежа, или чрез специала последоватленост от светлинни умпулси към камерата за лейн киип/ауто-стоп. Не благодаря. Кога ще я хакнат тая система и всеки ще може да ги генерира и да те спре и да те обграби.. Не.. ще си карам 2017 модела докато изгние.

Значи скоро ще я смениш,на тия оризовите и носачите им гният.

Този разход ми го даде мисля същият двигател - 2ка атмосферен бензин, около 120 коня по спомен, автоматик, 2WD, при все че в задръстванията си гасеше двигателя при престой. Мнението на дилъра беше, че след напасване с колата, разходът би се завъртял около 10. Видя ми се много за такава малка кола.