Peugeot 208 постави рекорд с разход от 2 л/100 км

Peugeot обяви че моделът им 208, оборудван с BlueHDI дизелов двигател, е поставил нов рекорд за разход на гориво на дълги разстояния.

Обратно в новината

Коментари - Peugeot 208 постави рекорд с разход от 2 л/100 км | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Голяма работа, в контролирана среда, с непрекъснато движение. Елате в София, с Лукойлки дизел да ви видя колко ще харчи, под 6-7 не му мърда, демек никакво постижение.

Карам 15-годишна 306-ца, 2.0 hdi която на градско ми харчи между 7 и 8 л/100 км в зависимост от трафика, така че не дрънкай глупости!

Честно казано не е нещо кой знае какво.... Наистина контролирана среда, ниска скорост, бас новя че освен при смяна на шофьорите спирачка не е натискана ни веднъж... все пак при средна скорост от под 60 км/ч....

Всичко се познава в сравнение. Т.е. достатъчно би било да кажат какъв разход е показвал подобен двигател в такъв режим на същата писта преди 10години и ще стане ясно какво е постижението и има ли такова.

Спряха Топ Гиър, иначе сигурно щяха да вземат една такава колица и да опитат колко ли харчи в различни от идеалните условя. То е ясно, че експеримента е направен в "името на рекорда", да стане новина. Нещата ще се променят с хибридите - в града до 50-100 км на ток, но не със сегашните литиево йонни батерии, а със супер кондензатори. Впрочем в София успешно се тества един китайски тролейбус със супер кондензатори е няма нужда от контактна мрежа - зарежда се на двата края на трасето си. И за автомобили трябва да се направят такива и ще е екстра.

nobody

тролейбуса за който спомена е продукт на българо-израелската компания Чериът Моторс и китайската компания Хайгър. Всъщност той е ''електробус'' и изминава 25км с едно зареждане, предостатъчно за линия 11 на която в момента се тества ""Нещата ще се променят с хибридите - в града до 50-100 км на ток, но не със сегашните литиево йонни батерии, а със супер кондензатори. "" А защо да чакаме суперкондензаторите, след като и с литиево-йонните се изминават вече над 50 км ?

е да де, нали това казва човека...защо бързаш да драскаш преди да прочетеш и помислиш ?!

Защото литиево йонните батерии са изключително токсични след края на жизнения си цикъл и мръсни при производството, тежки са (малък пробег).

Уникално нещо е българина. Може да опошли всяко едно постижение. Не можело да е толкова, щото ако било в София, разходът щял да порасне до този на Москвича на дядо му... Хората ви съобщават, че са направили постижение при описаните условия, а пък дали ви харесва или не, дали вярвате или не, това си е ваш интелектуален и психически проблем. Съвет - заключете се в тоалетната и викайте, псувайте и обиждайте, а когато се почуствате изчерпани и облекчени, излезте и погледната света! Възхитете се на тези, които правят нещо по-добро от вас и се поучете от тях!

Литиево-йонните акумулатори са с много ограничен живот в сравнение със суперкондензаторите. Последните пък имат ниска енергийна плътност (разбирай енеригиен капацитет за даден обем). И така. В момента, в който или на първите животът се увеличи десетократно, или на вторите плътността се увеличи десетократно, втората АЕЦ, за която толкова много говорят, ще стане излишна.

Дизел, механична скоростна, еми това е. Без лигни и тъпни харчи пичозно.