Peugeot 208 постави рекорд с разход от 2 л/100 км

Peugeot обяви че моделът им 208, оборудван с BlueHDI дизелов двигател, е поставил нов рекорд за разход на гориво на дълги разстояния.

Обратно в новината

Коментари - Peugeot 208 постави рекорд с разход от 2 л/100 км | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дизел, механична скоростна, еми това е. Без лигни и тъпни харчи пичозно.

Литиево-йонните акумулатори са с много ограничен живот в сравнение със суперкондензаторите. Последните пък имат ниска енергийна плътност (разбирай енеригиен капацитет за даден обем). И така. В момента, в който или на първите животът се увеличи десетократно, или на вторите плътността се увеличи десетократно, втората АЕЦ, за която толкова много говорят, ще стане излишна.

Уникално нещо е българина. Може да опошли всяко едно постижение. Не можело да е толкова, щото ако било в София, разходът щял да порасне до този на Москвича на дядо му... Хората ви съобщават, че са направили постижение при описаните условия, а пък дали ви харесва или не, дали вярвате или не, това си е ваш интелектуален и психически проблем. Съвет - заключете се в тоалетната и викайте, псувайте и обиждайте, а когато се почуствате изчерпани и облекчени, излезте и погледната света! Възхитете се на тези, които правят нещо по-добро от вас и се поучете от тях!

Защото литиево йонните батерии са изключително токсични след края на жизнения си цикъл и мръсни при производството, тежки са (малък пробег).

е да де, нали това казва човека...защо бързаш да драскаш преди да прочетеш и помислиш ?!

Спряха Топ Гиър, иначе сигурно щяха да вземат една такава колица и да опитат колко ли харчи в различни от идеалните условя. То е ясно, че експеримента е направен в "името на рекорда", да стане новина. Нещата ще се променят с хибридите - в града до 50-100 км на ток, но не със сегашните литиево йонни батерии, а със супер кондензатори. Впрочем в София успешно се тества един китайски тролейбус със супер кондензатори е няма нужда от контактна мрежа - зарежда се на двата края на трасето си. И за автомобили трябва да се направят такива и ще е екстра.

nobody

тролейбуса за който спомена е продукт на българо-израелската компания Чериът Моторс и китайската компания Хайгър. Всъщност той е ''електробус'' и изминава 25км с едно зареждане, предостатъчно за линия 11 на която в момента се тества ""Нещата ще се променят с хибридите - в града до 50-100 км на ток, но не със сегашните литиево йонни батерии, а със супер кондензатори. "" А защо да чакаме суперкондензаторите, след като и с литиево-йонните се изминават вече над 50 км ?

Всичко се познава в сравнение. Т.е. достатъчно би било да кажат какъв разход е показвал подобен двигател в такъв режим на същата писта преди 10години и ще стане ясно какво е постижението и има ли такова.

Честно казано не е нещо кой знае какво.... Наистина контролирана среда, ниска скорост, бас новя че освен при смяна на шофьорите спирачка не е натискана ни веднъж... все пак при средна скорост от под 60 км/ч....

Карам 15-годишна 306-ца, 2.0 hdi която на градско ми харчи между 7 и 8 л/100 км в зависимост от трафика, така че не дрънкай глупости!

Голяма работа, в контролирана среда, с непрекъснато движение. Елате в София, с Лукойлки дизел да ви видя колко ще харчи, под 6-7 не му мърда, демек никакво постижение.