От конвейера слезе 30-милионната Lаdа

AвтoВAЗ прoизвeдe 30-милиoнния cи aвтoмoбил, cъoбщaвaт oт прeccлужбaтa нa руcкaтa кoмпaния.

Обратно в новината

Коментари - От конвейера слезе 30-милионната Lаdа | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Капитализация -Тесла моторс- 342 милиарда долара, капитализация - авто Ваза только 0,9 милиарда долара !!! Това е всичко което трябва да знае всеки болен русофил за руско-путинската помиина дупка Миналия август една акция на "Тесла" струваше около 226 долара. Това означава, че пазарната капитализация на компанията, основана от Илон Мъск, се е увеличила над седем пъти за една година. Миналия месец компанията на Мъск измести "Тойота" (Toyota) като автомобилопроизводителя с най-голяма пазарна капитализация в света. Сега Тесла е оценена на по-голяма сума от японската корпорация и трите големи автомобилни компании от Детройт взети заедно, отбелязва ДПА. Законът в руската кочина е следния: Ако не можеш да откраднеш дадена технология, ( а дори ида я откраднеш руснаците нямат нито мозък , нито техника за да я копират) то трябва да я унищожиш

Продайте ми 30 000 001-та Лада тогава? :) А аз ще ви изпратя снимки на моята прекрасна 2103 :)

30-милионната руска бангия звучи по-правдободобно

са произведени от Toyota Corolla, 43 милиона от 1966 година, 11 генерации правени в 14 завода по света. Така че 30 милиона Лади правени в един завод е добро постижение. Дали са добри или не е без значение за статистиката. Volkswagen Golf са произведени малко над 30 милиона пъти от 8 генерации; в по вече от един завод. Какъв им е проблема на българските всезнайковци-злобари не е много ясно?

Само че ЛАДА е бранд, като Тойота и Фолксфаген, а не като техни модели, та като сравняваш, сравнявай ама обективно, т.е. Лада - 30 млн. Тойота - 450 милиона, Фолксфаген - 390 милиона. Пак уточнявам тука не влизат Лексуси, Сеати, Шкоди и т.н., които са други брандове. И Лада не се прави в един завод, а в няколко: Завод в Толиати : три поточни линии, произвеждащи 312 000 автомобила през 2016 г. Лада Ижевск : една поточна линия, произвеждаща 96 000 автомобила през 2016 г.] Чечен авто : базиран в Аргун , произвежда 6700 автомобила през 2016 г. PSA VIZ Avto : произведени 4 146 автомобила през 2015 г., включва VAZInterService - производство на търговски превозни средства, базирани на модели Lada, и PSA Bronto - производство на офроуд и бронирани деривати на автомобили Lada Lada Sport : произведени 3 153 автомобила през 2015 г. Super-Avto : произведени 569 автомобила през 2015 г. По времето на соца са били повече.

Интересно ми е колко от тези коли са произведени след разпада на СССР. В днешно време, когато вече има възможност за избор, човек трябва много да се мрази, за да си купи Lаdа. Въпреки намесата на Renault (не че рендетата се славят с качество) сделаното си остава сделано.

Вземи си билет - разходи се до Москва. Ще видиш град доста по-интересен и модерен от София. И ще видиш много Лади, които си вървят. Ако си баровец карай си Мерцедес - никой не те спира. Ти днес какво успя да произведеш и колко качествено е то? Ако го видиме ще се възхитиме ли? На световно ниво ли е ?

точно казано. Минусите за този смислен пост показват защо БГ е в положението в което е.

Като сметнеш, че трябваше да задоволяват и другите соц. страни става още по-голям смях.

Едно време СССР беше с население към 300,000,000. Значи за 50 години тоя завод успя да задоволи нуждата от коли на 1/10 от населението?! Демек произвеждат по 600,000 коли на година. СМЯЯЯХ!

Че 2000 коли на ден малко ли е? Питам без да се заяждам.