Истинска автомобилна компания ли е Tesla?

Може ли Tesla да се нарече истинска автомобилна компания и ако не, какво ѝ пречи?

Обратно в новината

Коментари - Истинска автомобилна компания ли е Tesla? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БРЦК

А не бе. Шанса теслата да фалира е огромен. Мъск ще събере палатката и ще строи совалки. Колкото и тесли. Все пак неслучайно има най- голямата заплата в света.

То се иска талант да вкараш Тесла и Форд в едно изречение. Когато най-добрият форд или модел на GM стане толкова добър, колкото коя да е Тесла, тогава може и да ги сравняваме. Дотогава... Е, дотогава ще мине бая време.

Да ама за месец юли Тесла са продали в САЩ над 13000 бройки от Модел 3, докато Форд са продали под 11 000 бройки от Фюжън. Модел 3 е по-продаван от БМВ 3, Ауди 5 и Мерцедес С. Просто статистика. Няма как една компания с 13 годишна история да се сравнява с компании на по 100 години, ни началото е обещаващо.

Както е тръгнала надолу цената на петрола, много скоро за трети път ще убият електрическите автомобили.

Май като че ли аха-аха току-виж едва ли не почти може би е...истинска! Въпросът наистина е един от най-кретенските, които сме чели!

Това не е кола, а телефон на колела!

A kolko Ford truck F150 sa prodadeni proveri li?

Пикапите са едни от най продаваните автомобили в САЩ. Не случайно Мъск предвижда Тесла да произвеждат пикапи и това със сигурност ще е една от следващите стъпки на компанията. А статистиката, която дадох е за сходен клас автомобили.

навремето ги оплакваха много, ама много, пък то ква стана, виж ако беше йотафон, лада, азлк, да го оплаче човек, ама сериозно при такива новини

майната му на мъск

За пръв път седнах в модел S преди официалната промоция в Манчестър и ми се видя изключителна изработка. Миналата година в Сарасота, влязох в магазин на Тесла и видях този модел с вдигащите се врати. Питам дилара тази кола продава ли се или е мостра. Той вика че се продава, дори мога да я купя. Ама викам, точно тази, нали? Той вика да... А колата беше направена буквално зле. Вратите клопат, материалите супер гадни и евтини... ------ Другото което искам да ви обадя, е да не си мислите, че Мерцедес и БМВ и другите коя се сетите топ марка не могат да произведат електрическа кола от тоя висок клас. 100 процента вече имат прототипи, просто не е дошъл момента. За разлика от Тесла, споменатите класици имат разработки за следващите години и няма смисъл да ги спират, щото Илончо си играе на електрически колички. Като дойде подходящия момент, ще покажат какво са направили и то няма да отстъпи на Теслите. И най-вече ай да си гледат работата с тия високи цени на Теслите, дреме ми за екологията, карам си мерцедеса и колко ще да харчи, пак не може да изхарчи 80 000 долара, колкото ми иска оня за онова недоразумение с вдигащи се врати в Америка.

И да допълня, че забравих. В момента в Корнуол, Южна Англия се сключва договор за концесия за литии. И ще стане, щото региона е беден и има нужда от раздвижване. А Рейндж отдавна разработват уникален електрически. Дали пък няма да е точно за да смачкат конкурентите с така или иначе страхотна кола на ток. Та не знам колко истинска компания за коли е Тесла, ама тепърва ще се сблъска с истинските автомобилни компании. И не виждам как ще оцелее

ТЕсла - скоро да очакваме голямата теслА

Повярвах ти на всичко. Отначало се съмнявах, но като прочетох за "литии", вече съм наясно.

A kolko Setra 416?

електро колите са скъпи боклуци

Алоу, фенчетата-електроталибани, к'во става тука бе, к'во става тука бе? Купихте ли си теслА вече? Що не си кОпувате?

Ами явно не е истинска автомобилна компания щом има непрекъснато проблеми с обемите на производство и финансовите потоци. Според мен основният проблем е в Мъск, който се е разпилял в няколко големи проекта: космически кораби, електрически коли, супербързи подземни влакове. Освен тях прави и десетки странични продукти от типа на огнепръскачки, шапки, фенерчета, сувенири и какви ли още не боклуци. Е как да има нещо успешно, като не може да се фокусира върху едно или две важни производства?

Много си прав за Мерцедес и БМВ. Това са такива акули, че се чудя как не са пуснали още електричка от висок клас. А това за разработките с години напред е вярно. Мерцедес имат разработки за 4 години напред по план. Ако искат така могат да ударят тесла, че повече и да не чуем за нея. Има неща и договрки, които никога няма да узнаем.

Very good question, thank you ;) ! И аз твърдя обратното , ама някои са тооолкова заслепени от космическите разработки на Тесла, извадени на бял свят от Мъск, по благоволението на разни цлужбици. От най-специалните

За да е правилна една автомобилна компания, тя следва да се казва ЗИЛ или ЗАЗ.

А какво да кажем че ТЕСЛА основно има приходи от продажба на "зелени квоти" на останалите автомобилни производители, каквито удобно Мъск си е издействал да има в Калифорния

Каква автомобилна компания? Балон, откъдето и да я погледнеш.

Кое не ти стана ясно? Да ти го нарисувам ли? Ми не знам как се рисува ЛИТИИ. Или понеже не е написано правилно значи всичко това кеото см казал не е верно? Те еба в изклесъка! О, извинявай, може би не знаеш какво е изклесък? Е, като литии, ама по-меко!

Ами няма смисъл. Те са инвестирали толкова пари в двигатели с вътрешно горене, че ще има да покриват поне още 5 евро сертификата напред. Понеже обичам мерцедес и ги следя, последните са просто една идея над света, ще се появят този август (новия ЦЛС). Та да си го кажеме, електрическа кола се прави изключително лесно (в сравнение с конвенционална). Това което правят Мерцедес, за Тесла е недостижимо. Аз преди 20 години си направих колело на ток, от 3 малки автомобилни акумулатора и един електромотор от старите ИТ магнитофони, еднва ли знаете за какво говоря, дето сте ги виждали по филмите да въртят едни големи ролко вместо твърди дискове. Едно пренавинане на мотора с по-дебела жица, един контролер ми направи специалист по електроника и балканчето вдигна 50 км/ч. Газ, в смисъл ток, подавах с плъзкач от еквалайзер на стар касетофон, хехе, спомени. Лесно проектче, сега виси на стената в мазето на баща ми.... Та лесно се правят електромобили, трудно се правят истински коли. И наистина Тесла Ес беше по-добра от оная с вдигащите се врати. Дори дъщеря ми, че е дете и направи впечатление, че е направено зле.

Но най-важната причина е, че големите играчи просто чакат Тесла да им направят пазара. Да наложи продукта. Да стимулира търсенето. Тогава те просто ще излязат на готово и ще си приберат дяла, който така или иначе си го имат от 100 години насам. Тесла няма да фалират, но ще се продадат на някои от големите и всичко ще приключи. Ще ги има, но под шапката на тоя или оня. Такива ми ви работи... Това за който мисли, а не гледа как съм написал ЛИТИИ!

Ами по договора Киото тези зелени квоти ги дължат всички от невъзобновимия сектор, към всички от възобновимия. КОето е временен бонус. В момента в който повече играчи се включат, то и цената на квотите ще се срине. Освен това Калифорния не е някаква манна небесна за квотите, можеш да си получиш квоти и в Грузия, ако имаш бизнес от възобновимия сектор.

А с какво толкова Тесла е по-добра от коя да е над средното луксозна кола? Остави не ми казвай - с нищо. Ускорява бързо- това е заради електромоторите със 100 процента КПД, тоест всяка една електричка ще е така. Луксозна е - ми то е едно БМВ 7-ма серия е луксозно, даже май повече. Има истински автопилот - а за чии кур ми е, след като и аз съм шофьор, а така или иначе не мога да си затворя очите и да подремна? Кво остана? А, безшумна е. Ами има и бензинови добре обезшумени лускозни коли, които грам не се чуват. А, не харчи нищо! Така е. Ама преди това си дал едни 80 000 евро. А сметни си сам колко десетки тона гориво са това и дали реално можеш да ги изхарчиш през целия си живот. За разлика от повечето пишещи поне съм влизал и карал Тесла на един тестдрайв. Убава кола, спор нема, ама леко ми е прехвалена. А като и сметнеш т.нар. running costs (щото разходите по една кола не са само горивото), отива бая повечко като пари от коя да е на нафта. Ми че си карам грамадния дизел и пак ще ми е по-насметка. А факта, че след нема и 200 мили умира за ток, айде нема нужда, толко пари за градска кола.

Умници, БМВ отдавна пуснаха електрическа кола, и тя се продава като топъл хляб. Казва се i8 . Потърсете я в гугъл.

Умнико, това БМВ е хибридно, за умници като тебе - демек има аспух! Виж там, в гугъла, поинтересувай се, виж ква е разликата между електрическа и хибридна кола. Ако нема - здраве да е!

И кат съм тръгнал да ти отрявам очите, умнико, мерцедес имат чисто електрически, много мяза на Б клас, и нема аспух. А аз му се чудих и радвах, ей са се сетих. В Англия това, преди 3 седмици в град Кидеминстър. Ма не ми се рови в гугъла, щот за разлика от такива като тебе, имам възможността да ги видя на живо, не да ги намирам в интернет.