Електрическото Porsche ще е по-евтино от Tesla Model S

Продажбите на първия сериен електромобил на Porsche ще започнат в края на 2019 г. на цени от $85 000, обяви шефът на компанията Оливер Блум.

Обратно в новината

Коментари - Електрическото Porsche ще е по-евтино от Tesla Model S | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Харесва ми истерията в която изпаднаха германците. Очаква се до края на годината освен обявените квоти Китай да обяви и сроковете за забрана на регистрация на нови автомобили с ДВГ. Очаква се да са доста по кратки от тези на "модерна" Европа.

Не трябва да се сравняват двуместна кола (Порше) с лимузина, каквато е Тесла S. Тесла също има двуместен спортен модел, който е значително по-евтин от това Порше. Това всъщност е първият модел на Тесла - Roadster, който е произвеждан от 2008 до 2012г. Сега се разработва нова версия на този спортен автомобил. Тесла S трябва да се сравнява само с Порше Панамера, а Тесла X - с Порше Кайен. Който има време - да сравнява, аз отдавна съм преценил, че американските електрички са много по-добри от куците германски коли с ДВГ.

Хубавото е, че това е бъдещето и на мен ми харесва. Нека да има конкуренция между фирмите, да стават колите по-добри, цените по-ниски, а инфраструктурата по-развита и достъпна. То и един плазмен телевизор струваше $10000 когато излязоха на пазара, а сега струва $300 със същите параметри, няма и 15 години по-късно. Технологиите се развиват с главозамайващи темпове и цените само ще падат, а качеството ще расте.

А какво ще ги правим дизелите? Постоянно излизат гръмки статии: 'Еди коя си компания се отказва от дизела...' В същото време българските дилъри на нови автомобили се кълнът в майките си, че по-хубава кола от дизеловата няма. В момента има може би милони дизели произведени и чакащи дистрибуция. Техния експлоатацкионен период е поне 20 години. Но тези коли са вече нежелани в доста европейски градове и това евентоално означава, че цената им ще падне драстично през следващоте години. Е как да си купиш такава кола? Толкова е на зле работата, че дори Меркел се появява по телевизията с изказване за това... "че трябва да се възстанови доверието към дизеловите автомобили, за да се избегнат забрани за движението им" ... и как с производството били ангажирани 800 000 работни места.

и кво от това, че порше щяло да бъде по-евтино от тесла? голем праз! обикновенният човечец не мое да си купи нито тесла, нито порше!

Оле... олеле... Да видим...

Двуврата калинка, с гръмко име и ходови качества доста под конкурента с който се сравнява и който отдавна е на пазара. Но лоша реклама няма. Не съм очаквал германците да са толкова пробити, в технологиите. Поели са по пътя на великата Nokia.

Порше поне знаят какво правят! Те няма да пуснат нищо на пазара ,без да го изпипат нещата до съвършенство. Там няма да има недоизкусерени или недомислени наща,както в теслата...

Ван, Вие виждали ли сте Тесла, карали сте я, зареждали сте я на суперчарджър. Моделите на Тесла са навсякъде в Щатите и особено в Силициевата долина. Вижте показателите на действаща, а не на концептуална кола. Вече излезе и моделХ, далеч по-евтин от бъдещото Порше. Порше са еталон, но при електричвските коли още са само в бъдещи прогнози. Всички се сравняват с Тесла. Факт.

Време е да се появи реална конкуренция на Тесла не само като параметри, но и като цена!

няма как да стане, защото цените на автомобилите в САЩ са по-ниски от тези в Европа. Дори след начисление на търговският данък.