АвтоВАЗ възражда Жигули?

Според слуховете АвтоВАЗ готви второ поколение на култовия ВАЗ 2101.

Обратно в новината

Коментари - АвтоВАЗ възражда Жигули? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ех, дизайнер си е поиграл, но никъде в новината освен в заглавието не пише, че Авто Ваз ще възраждат Жигулито, което в Русия е известно като купейка. Не че не може да се случи, но мен ме съмнява. Първо Рено / Нисан, които вече притежават основния пакет акции на производителя на Лада в момента се опитват да модернизират производството и да обучат персонала - вървят по пътя, който стана успешен с Дачия в Румъния, тоест пренасят опита си. Второ съмнявам се, че ще инвестира около 1-1.5 милиарда евро, за такъв проект. Да, има хора които биха погледнали със симпатия, но има и прекалено лоши спомени от съветските автомобили, а руския пазар каквото и да си говорим е малък, за да поеме достатъчно автомобили, че да се изплати инвестицията. Мини и останалите примери предложиха много спрямо предшетвениците си, а нито Рено, да не говорим за Лада имат опит в това, както и толкова успешни модели, които да бъдат възродени.

Чакам само да излезе на пазара и си го купувам Омръзнаха ми тези модерни щайги.

Жигули не е модел а първото име на Лада. Поради приликата с думата жиголо, руснаците слагат името Лада за външния пазар и Жигули за вътрешния пазар. Н опри нас като "братска" страна първият модел идваше с името Жигули - затова свързваме името с модела, а не с марката. Чак при ВАЗ 2108 Лада става наименование и за Русия, но и там е "двойно". Автомобилът трърва като Спутник и по-късно става Самара. До един момент руснаците наричат ВАЗ 2101 "единичка" и това за тях е доста престижен автомобил, но с времето добива популярност името "копейка" (за непознаващите валутата им това е "стотинка") като символ на евтинията и беднотията.

Нека да потърся кубинците. Те ще я направят по-добре.

с изостаналите им щаиги *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

2103 e the best

Абе някой има ли информация колко нови лади са продадени в БГ за последните 10 години и колко други марки?

Всъщност не си съвсем прав и то именно заради успеха на Дачия. Той показа, че формулата работи и има потенциал. Бившите съветски возила си имаха немалък пазар и извън Варшавския договор - в по-бедните страни от Близкия изток, Азия, Африка и даже Централна Америка. Пазар има, при това - със сериозен потенциал, ако се подходи правилно.

Всъщност, някой знае ли защо се е появило името на марката на колата "Лада"? Защото когато са се опитали руснаците да правят "Жигули" за чужбина, чужденците са приемали двусмислено това име защото са правели асоциации със жиголо. Знам ли, сигурно са почнали да си мислят че тези коли са за мъже жигола, продажбите са били малко та затова решили да прекръстят колата на "Лада". Жигули отдавна вече не е актуално.

У съседнио крачол е вече кат прочетох!

Ти социалистическата дачия въобще помниш ли я? какво общо има със сегашните модели?

Най- добрата кола на " Автоваз" е " Мерцедес"- а на директора.....

Още утре търча в Мототехника да си правя вноска за след 10 години. Ама ще чакам за цвят.

Сега и хахлите ако направят един ЗАЗ(Завод за автомобилни зверове или Заебава автомобилите на запада) заден двигател-предно предаване ще си купя.Новата версия ще се казваЗАЗ-Капри. Релама на "Таврия" в Турция-Таврия-хем економик, хем практик, "Таврия"-челик мотор."

Много глупави са българите, не могат да видят доброто да оценят идеята, само прототии по форумите. Всички се правят на разбирачи, а сме най-голямите простаци по пътищата, примери без край. Хората пишат, че това е идея и че имат успешни ретро модели за които е има пазар, толкова. Започнаха коментари и простотии без край. Толкова можем българите, не случайно ни правят на посмешище.

Абе тези мозък имат ли? Или санкциите скоро отново ще ги докарат до мизерия и ще чакат за подобна "кола" по 10 години, както в мрачните години на социализма в СССР...

Мого е яка, но бг селяндурите не го разбират.

Изключително симпатична и елегантна кола с така трудно достижимия премерен ретро нюанс . Напълнно покрива представата ми за колата , от която се нуждае всеки съвременен интелигентен човек-лекар, инженер , чието съзнание не е изпълнено със лъскави ламарини и силиконови задници и предници. За простаците от селата и селяните от градовете препоръчвам Мерцедеси и БМВ-та с газови уредби.

Хотелось Жигулка как лучше, получилось Фотошоп как всегда....

На тъпия, пиян и некадърен руснак, както винаги - българите му виновни.

Всъщност има и по-големи простаци от българите по пътищата - руснаците. И броя на ПТП и жертви на глава от населението, и клиповете в ютуб го доказват. Щом ти харесва - купи си и караа, ама айде да не е задължително.

Когато си живял цял живот в панелка, даже и дизайна на жигулата-тухла ти се вижда елегантна. Е, сори, късно ти е да се променяш.

Това , което виждам на автомобилният пазар в момента е липса на идеи. Особено по отношение на дизайна. Лада не прави изключение. Но поне руснаците нямат претенции. Лошото е , че тези дето имат претенции и високи цени са същата работа.

То ретро, ретро, ама си е баш същата. Само, га че ли е блъскана отстрани. И каразъ. Баш същата. Но аз съм прост и не мога да видя на снимката петото колело. Не се вижда, ама със сигурност го има. Върти на обратно. Така се уравновесяват центробежните и центростремителните сили с космическите лъчи. Необратима е. В канавката.

Извинявам се. Кармазъ, червена.

Извинявам се. Кармазъ, червена.

Никак не е лоша идеята,ще има успех ,защото ще исползват носталгията като предимство.Старата жигула беше с нестабилна задница,но сега ще я направят със сигорност по добре.Бих ги посаветвал само -да исползват дизайна на старата жигула ,но да вземат нпример мотор и окачване от VW

добре де разбрахме,що се повтаряш

ЛАДА 21011 Е ВИЧНИЯТ ДВИГАТЕЛ. ПРАВЕТЕ САМО НЕГО.