Audi R8 срещу Лада 2105

Audi R8 и Лада 2105 са два автомобила, които нямат почти нищо общо, но това не им пречи да премерят сили.

Обратно в новината

Коментари - Audi R8 срещу Лада 2105 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да, ама аудито пази пътниците, а ладата - не.

По ме притеснява, че Ладата е спряла, а Аудито не е могло и е влезнало под нея отзад.

Ама то целта не е колата да остане като нова след сблъсъка, а да се смачка в съответните деформационни зона за да останат живи и здрави пътниците. Да оценяваш една кола по това колко здрава е останала след катастрофа е тъпотия.

Кифлата от Аудито си е търсила айфончето.....

Евала на Ладата! :) Само да отбележа, че Ладата на снимките почти със сигурност е 2107, а не 2105. Подреждането на задните светлини (стоповете) на двата модела е коренно различно. Дадените на снимката стопове със сигурност са на 2107, който е по-добрият от двата модела. Забележката ми е предимно към екипа "новинари" dir.bg, който доста често прави аматьорски грешки в новините си. Е, поне този път очевадните правописни грешки са малко и не чак толкова очевадни. :)

Абе това не е ли "новина" от 31 Юли 2013 година?

Хайде стига с този велик модифициран FIAT от Толиати!!! Изобщо да не ми обясняват колко била здрава ладата и как Дж. Кларксън я бил ударил с чук и т.н. Това е кола, която няма греди отпред на колоните. Едни майстори преди време като сменяли едно такова стъкло на една такава ладичка и поогънали предната част на тавана, колоните и го напаснали .... Това ми го каза човек, който е говорил с тях. Всички се хванали за главата като видяли как е. За да не звуча като онзи казал, тоя чул и т.н. поразпитайте майстори и техници, които имат опит с тези ладички да видим какво ще ви кажат.

Не разбирам защо ти пишат минуси, след като всичко написано от теб е истина. Явно расейските тролове не я признават.

Бе те и в същата серия на Топ гиър обявиха, че това не е кола, но него не го споменавате.

Хванали са те за мезе! Ако имаш поне малко опит с каквато и да е кола ще знаеш, че ако огънеш колонките, няма да отвориш вратите после. Ако са били отворени, няма да ги затвориш. Карах Жига 14 години, два пъти съм сменял челното стъкло. Смяната е елементарна.

Болните мозъци на руските автомобило-"строители" са неизлечими.

Пази ги, когато има сблъсък, а в конкретния случай, навирайки се под друго МПС, ги обрича на обезглавяване, което е всичко друго, но не и пазене. Формата на това ауди му дава много добър коефициент на въздушно съпротивление, но според мен значително понижава коефициента на сигурност при челен сблъсък с друго МПС, повечето от които са по-високи от това ауди и го превръщат в своеобразна рампа за излитане.

до сега не съм видял нито една наша ушанка да кара лада или Москвич но за 'родину" и гъза си дават,че и за копейки питат:))))))

колата ударена от дясно но колелото се откъснало от ляво..... това ауди ако нацепи правилно ладата от нея нищо няма да остане... а и огромната разлика е че в аудито излизаш жив от ладата няма да ти се иска да оживяваш...

Добре niki, казах че не искам да водим разговор тоя каза, оня каза и т.н. Човека който ми го обяснява нямаше повод да ме гъбарка за това. Той беше достатъчно изумен! Приемам това което казаваш за колоните - съвсем близо е до логиката. Приемаме че не са огъвали колоните и не са ги деофрмирали. Обаче стъклото е сменяно и напасването е станало чрез огъване на предната част на тавана. Тогава е била поразглобена, свалени са кори, уплътнения и се вижда, че в колоните няма греди както е при западни коли. Един вид не са достатъчно подсилени, това се има предвид. За това съм и резервиран към здравината на тази кола при сблъсък и по-точно безопасност. За това че лесно се обслужва и ремонтира - нямам никакви съмнения.

Ами в точно тоя случай не пише, че има обречени в аудито...