Коментари - Audi Q5 се подмлади и поскъпна | Авто.dir.bg
Коментари
като цяло сегмента SUV е голяма тесла за купувача и златна жилка за производителя. Защо? Защото Ауди Кю 3, например, е повдигната версия на АУди А3. Няма кой-знае каква друга технология вътре. Кое се оскъпява толкова?
Що ли няма таксита " Ауди", и на офроуд ги няма, и на рали / след С2/ ги няма, и във Ф1 ги няма, и на ВТЦЦ ги няма.......
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Гогов, остави цената ... кажи за "еластичността на Югинио" - как е, бива ли я при този модел? :))
Audi Q5 се подмлади и поскъпна
Аudi пуcнa aктуaлнoтo втoрo пoкoлeниe нa крocoувърa Q5 прeз 2017 гoдинa, a ceгa нa хoд e нeгoвaтa рecтaйлинг вeрcия.
Обратно в новината