Коментари - Audi Q5 се подмлади и поскъпна | Авто.dir.bg
Коментари
"Рестайлинг". Колко вносно звучи само! И как, за пореден път, демонстрира отчайващата бедност на "редакторския" речник.
Гогов, остави цената ... кажи за "еластичността на Югинио" - как е, бива ли я при този модел? :))
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.
а ти е по-добре да млъкнеш и да си караш азиатската баракуда
Audi Q5 се подмлади и поскъпна
Аudi пуcнa aктуaлнoтo втoрo пoкoлeниe нa крocoувърa Q5 прeз 2017 гoдинa, a ceгa нa хoд e нeгoвaтa рecтaйлинг вeрcия.
Обратно в новината