Audi Q5 се подмлади и поскъпна

Аudi пуcнa aктуaлнoтo втoрo пoкoлeниe нa крocoувърa Q5 прeз 2017 гoдинa, a ceгa нa хoд e нeгoвaтa рecтaйлинг вeрcия.

Обратно в новината

Коментари - Audi Q5 се подмлади и поскъпна | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Рестайлинг". Колко вносно звучи само! И как, за пореден път, демонстрира отчайващата бедност на "редакторския" речник.

Гогов, остави цената ... кажи за "еластичността на Югинио" - как е, бива ли я при този модел? :))

Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.

Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.

Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.

Капан за наивници. От известно време обновяването тече само върху предната решетка, фаровете, мигачите и лед светлините . С десетки години се върти един и същ двигател с някоя и друга външна козметика. Там времето е спряло. Явно този тип двигатели е стигнал до края на времето си. За разлика от него елдвигателя притежава основни технически предимства най-вече въртящ момент и мощност а и поддръжката е почти нулева, производството в пъти по-елементарно и евтино. Там борбата върви в усъвършенствуване на батериите, но засега конструкторите все още удрят на камък. Ако в батериите се постигне пробив то ДВГ автоматично отива в музея.

а ти е по-добре да млъкнеш и да си караш азиатската баракуда

Що ли няма таксита " Ауди", и на офроуд ги няма, и на рали / след С2/ ги няма, и във Ф1 ги няма, и на ВТЦЦ ги няма.......

като цяло сегмента SUV е голяма тесла за купувача и златна жилка за производителя. Защо? Защото Ауди Кю 3, например, е повдигната версия на АУди А3. Няма кой-знае каква друга технология вътре. Кое се оскъпява толкова?