Идеята е автомобилът да може да се използва всекидневно. Това съобщи президентът на компанията Стефан Винкелман, като намекна, че не е изключено този автомобил да бъде електрифициран, предава Automedia.

Засега не е известно на каква платфопма ще бъде построен втория модел на Bugatti, както и какви характеристики ще предлага силовият му агрегат.

В компанията искат да запазят баланса между динамика и комфорт, които са много важни за марката. Вече се анализират пазарните перспективи през подобна кола, като все още няма конкретни срокове за нейното пускане на пазара.

"Твърде възможно е това да бъде първият електрифициран модел на Bugatti, като със сигурност няма да е кросоувър", коментира Винкелман.
Той обаче не пожела да уточни дали става дума за кола на ток или за модел с хибридно задвижване.

В момента гамата на Bugatti се състои само от един модел - Chiron. Той се предлага в три версии - стандартна, Chiron Sport и юбилейна Chiron Sport 110 ans Bugatti, която се отличава по външен вид и оборудване. Всички модификации разчитат на 8,0-литров W16 с мощност 1500 к.с. и 1660 Нм.