И новият Trophy е създаден по формулата на неговия предшественик – шасито е дериват на версията Cup, като окачването е още по-твърдо, а диференциалът е с механичен блокаж.

Вижте как изглежда колата >> >> >>


Megane RS Trophy се задвижва от 1,8-литров бензинов турбо мотор с мощност 300 конски сили и максимален въртящ момент 420 Nm. Както и при „обикновения” Megane RS от Renault предлагат на клиентите си избор между механична трансмисия с 6 предавки или роботизирана кутия с два съединителя, предава Autoclub.

Версията Trophy ускорява от 0 до 100 км/ч за5,7 секунди, което е с 0,1 секунда по-бързо от Megane RS. Максималната му скорост е 260 км/ч, при 255 за Megane RS.

В оборудването на Trophy влизат 19-инчови лети джанти с гуми Bridgestone Potenza S001, спирачни апарати Brembo и вече споменатите по-твърди амортисьори, пружини и стабилизиращи щанги.

Както и при Megane RS и при Trophy завиват и четирите колела, а като опция се предлагат спортните седалки Recaro, тапицирани с алкантара.