От миналата година Isedra е собственост на инвестиционния фонд от Хонг Конг Sinfonia, като основната дейност на компанията е създаването и развитието на електромобили под марката Weltmeister за китайската компания WM Motor, предава Аutoclub.

Commendatore GT се задвижва от два електромотора – по един на всеки мост, като мощността им е по 300 киловата. Това означава обща мощност 816 конски сили, а максималният въртящ момент е 1060 Нм.

Мощността на батерията е 105 киловатчаса, което по новия цикъл WLTP би трябвало да осигури пробег с едно зареждане от 500 километра.

Почти петметровият спортен модел тежи 1750 килограма, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. От Isedra обаче поясняват, че купето без проблеми може да достигне максимална скорост от 302 км/ч.

Като при всеки електромобил със спортни амбиции, динамиката е впечатляваща – 3,7 секунди от 0 до 100 км/ч, а от 0 до 200 км/ч се покриват за 9,8 секунди.

Commendatore GT се предлага с вертикално отварящи се врати, а местата са 2+2, като задните са по-скоро за деца или скромен багаж.

Isedra е абревиатура на Ingenieurburo fur Styling, Design und Racing, като основател на компанията е бившият конструктор на Porsche Еберхард Шулц. Първият модел на марката – Erator GTE се появява точно преди половин век – през 1968 година.

Върхът в развитието на Isedra идва през 80-те години, когато марката лансира цяла серия спортни модели с двигатели на Mercedes. Всички те дебютират последователно на салона в Женева: Spyder през 1982 година, Imperator 108i през 1984, Spyder 036i през 1987 и накрая Commendatore C112i през 1993.