Времето се оказа безпощадно към един от най-популярните модели на Opel. При сравними тиражи с вечния съперник Golf II от последното поколение на Kadett са останали много по-малко екземпляри в движение.

Моделът обаче продължава да има почитатели, особено когато става дума за най-мощната му версия GSi. 30-годишният Kadett на снимките веднага се набива на очи с различните фарове, новите брони и липсващите дръжки на вратите.

Най-важното обаче се крие под ламарините, които ръждата е пощадила. Украинското тунинг студио Kiruha Performance e монтирало 3.2-литров V6 двигател от Omega B.

Мощността е увеличена от заводските 218 на 231 к.с., а въртящият момент - от 290 на 350 Нм. Двигателят е съчетан с петстепенна ръчна предавателна кутия F20. Хечбекът тежи само 1 200 кг, което му помага да ускорява от 0 до 100 за 5.8 сек. и да изминава четвърт миля за 14 секунди.

За да се справи с мощността, ходовата част е доработена, а макферсоните са укрепени с разпънка. В салона пък са добавени допълнителни прибори и кожени седалки с електрическо регулиране от BMW E46.