121 |
23
Най-свежо тунингованите ЗАЗ-ки (снимки)
ЗАЗ е един от най-интересните, но позабравени автомобили на отминалата съветска епоха. Нека си припомним за ЗАЗ-ките, като видим най-свежо тунингованите модели.
Култовият Запорожец се произвежда в Украйна между 1960 г. и 1994 г. Една от най-нетипичните особености на автомобила е 4-цилиндровият V-образен двигател, разположен отзад и задвижващ задната ос. Обемът му е варирал между 0.9- и 1.2-литра.
Може да се каже, че за над 30-те години производство на ЗАЗ от завода излизат два модела. Първият е ЗАЗ-965 и модификацията му ЗАЗ-965А, наричани "Отмъщението на Хрушчов" и "Гърбавия", заради формата и проблемното въздушно охлаждане.
Вторият модел е ЗАЗ-966 и модификациите му - ЗАЗ-968А и ЗАЗ-968М.
Вижте най-свежо тунингованите ЗАЗ-ки >> >> >>
Теглото на колата обаче е малко - около 800 килограма, което позволява на Запорожеца да развие 100 км/ч, въпреки скромните си възможности от около 30 к.с.
Интериорът на автомобила отговаря на съветските стандарти и предлага типичната груба изработка и спартански стил - в оригиналната версия таблото е от метал, а за отоплението се грижи бензинова "печка", която харчи около 1 литър на 100 километра. Липсва опцията за регулиране на силата на топлината.
Въпреки това ЗАЗ-966 може да се похвали и с някои постижения - звука, идващ от V-образния двигател, стандартното радио и големия пътен просвет, надминаващ този на редица съвременни кросоувъри.
Това е най-стилният тунинг на Москвич >> >> >>
Вижте най-красивите Лади Самари >> >> >>
Вижте момичетата на Лада >> >> >>
Може да се каже, че за над 30-те години производство на ЗАЗ от завода излизат два модела. Първият е ЗАЗ-965 и модификацията му ЗАЗ-965А, наричани "Отмъщението на Хрушчов" и "Гърбавия", заради формата и проблемното въздушно охлаждане.
Вторият модел е ЗАЗ-966 и модификациите му - ЗАЗ-968А и ЗАЗ-968М.
Вижте най-свежо тунингованите ЗАЗ-ки >> >> >>
Теглото на колата обаче е малко - около 800 килограма, което позволява на Запорожеца да развие 100 км/ч, въпреки скромните си възможности от около 30 к.с.
Интериорът на автомобила отговаря на съветските стандарти и предлага типичната груба изработка и спартански стил - в оригиналната версия таблото е от метал, а за отоплението се грижи бензинова "печка", която харчи около 1 литър на 100 километра. Липсва опцията за регулиране на силата на топлината.
Въпреки това ЗАЗ-966 може да се похвали и с някои постижения - звука, идващ от V-образния двигател, стандартното радио и големия пътен просвет, надминаващ този на редица съвременни кросоувъри.
Това е най-стилният тунинг на Москвич >> >> >>
Вижте най-красивите Лади Самари >> >> >>
Вижте момичетата на Лада >> >> >>