Най-свежо тунингованите ЗАЗ-ки (снимки)

ЗАЗ е един от най-интересните, но позабравени автомобили на отминалата съветска епоха. Нека си припомним за ЗАЗ-ките, като видим най-свежо тунингованите модели.

Обратно в новината

Коментари - Най-свежо тунингованите ЗАЗ-ки (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На мене пък много ми харесват като дизайн

Моят развиваше точно 126 км/ч. Външният вид на украинското "чудо" е изкопиран от НСУ. Но в общи линии за парите си беше добра машинка, никога не ме е оставяла на пътя!

Тия трошляци бяха верен индикатор, че социализмът ще се строши.

ЗАПОТРОШКАТА Е НЕУМИРАЩИЯТ СИМВОЛ НА СОЦА.

Е на грозното убаво не мойм кажем. Как и да го тонингуват, това безподобно недарузумение трябва да остане само в учебниците като пример как не трябва да се прави кола....

Майтапът си е майтап, но карах този звяр 23 години по асфалт с 80-90 км/ч., лазих по стръмни горски, планински и всякакви черни пътища безпроблемно и имам чудесни спомени с него. Не беше и чувал за електроника и саморъчно обслужвах всичките му нужди, а той ме остави насред път само веднъж - скапа се текстолитовото зъбно колело на разпределителния вал, но - куриоз, точно на 70 хиляди километра, какъвто ресурс беше и предвидил производителят. Нито веднъж не прегря - може би защото му внмавах. Два пъти сменях прагове, два път го боядисвах - нормално. Разстреля го смъртоносно на паркинга един юнак с Волво и направи добро на циганите, а мене ядоса и натъжи - машинката си вървеше чудесно. Е не чак като наследилия я 9-годишен VW (който пък падна убит от една хубавица с Нисан - огромен SUV, която се опита - неуспешно, да убеди и КАТ, че при обратен завой на забранено място трябвало да гледа само надясно. Оцелях 95-96%, а нейният застраховател се оказа пинтия, та за следващия ми VW трябваше да с доплащам доста ... Ех, Жожо, Жожо ... Но пък и аз бях млад ...

Добре, че се е строшил преди да те потроши тебе.

Навремето беше популярен един виц: - Защо е построено околовръстното на София? - За да могат ЗАЗ-овете да направят няколко кръгчета за намаляване на скоростта, преди да влязат в града... ;-)

Що бе зазчетата са сладки.

Так держят!!!! Само дано ти плащат добре да пишеш само за руските чудеса на техниката и въоръжението! но пък ти го правиш с талант да ни разсмиваш, за което благодарим!!! И за да е ясно отношението ми по темата за руските автомобили и най вече за ЗАС - Заплаха за Автомобилите на Запад, да кажа един виц: Някакъв си купува зазка и качва свой приятел, летец да го повози. Дава яко газ човекът и зазката яко реве. Летецът като чул как реве мотора на руското чудо, решил, че явно ще излитат и казал: - Колега, дай още малко газ и като я отлепиш, аз ще я поема!

И в нашия двор имаше едно такова чудо.Собственикът гордо го наричаше Запорше,а комшиите му викаха Запотрошка.Една от емблемите на соца.

ви светна, че този модел на ЗаЗ е точно копие на автомобилната марка НСУ Принц от близкото минало

Абе доста далечно минало - NSU Prinz 4 е модел 1961 г. :) А NSU по-късно се влива в Auto Union и става част от AUDI ! Така че ЗАЗ-ката е дядо на модели като Audi A8, TT и R7 :)))

ви светна, че този модел на ЗаЗ е точно копие на автомобилната марка НСУ Принц от близкото минало

Най-голямото предимство на това автомобилче е неговата проходимост! Особеното окачване и голямото натоварване отзад (на задвижващите колела) му позволяват да минава и по "най-черните" пътища. Че и без пътища :) Иначе: над 80 км/ч предницата започва да се повдига и управлението става сложно; среден разход - 10 л/100 км.(за 40 к.с.); четири БАРАБАННИ спирачки, които винаги създаваха ядове; нямаш нужда от вентилация, защото духа отвсякъде и т.н.! А звукът му беше безподобен :)

Дядо ми имаше една 966А. Беше я тунинговал с една табуретка със скъсени крака, на мястото на навигатора

Преди години един германец ми беше на гости и като видя една такава зазка на която задния капак беше подпрян с едно колче ме пита каква марка е тази кола а аз му казах-ФОРД КАЗАК:))))))))))))))))

бях забравил за тези гадости от тъмно червената епоха.

Гогов преписвача от руски сайтове... На кого му пука за тия руски тенекии бе, клоуни?

Наричаха ги "Отмъщението на Хрушчов" заради звука, който издаваха - силен и мощен като на разярено диво животно. Помня, беше през лятото на 1972 година, когато като ученик в 9. клас разглежадх заедно със съучениците си един такъв модел, оставен на пътя пред портала на един завод. Обсъждахме характеристиките му, външния му вид, просторното на пръв поглед купе. Но когато дойде собственикът на колата, седна и я запали, ние се разбягахме , ошашавени от рева на двигателя. Беше нещо странно, страшно и непознато. Та такива ми ти работи с тази кола.

хаха Така беше. Един комшия от блока имаше такава, спираше я на паркинга и за зла беда, всяка делнична сутрин тръгваше на работа в 4.30 сутринта. Ревът беше страшен и целият блок се будеше. Що клетви и псувни е отнесъл този човек.

Фаровете на първата ЗАЗка да не би да са от дъната на трилитров буркан за туршия? Не друго, ама на моя Cayene много често му крадат фаровете, та да взема да му сложа такива?

ми то кайена си е като буркан,така че му тичкат буркани