Кросоувърът е стартирал от станция Юниън Кемп, като крайната дестинация е била станция Мак-Мардо, след което автомобилът се е върнал обратно в началната си точка, като цялото пътешествие е отнело 30 дни.

Корейският SUV е претърпял различни модификации, свързани с гумите и окачването, като целта е била повишаване на пътния просвет и справяне с преспите на Антарктида.

Всички модификации са дело на исландците от Arctic Trucks, които подготвиха и Toyota Hilux, с която Top Gear успя да достигне северният полюс преди няколко години.

2.2-литровият дизелов агрегат, трансмисията, предният диференциал, полуоските и кормилната уредба са останали в оригиналния си вид и не са били тунинговани.

Основната трудност са били трудните трасета и ниската температура, която е спадала до минус 28 през нощта, споделя пилота Патрик Бергел – правнук на полярен изследовател Ърнест Шекълтън.

Прекосяването на Антарктида е било организирано в чест на годишнината от Трансатлантическата експедиция на Шекълтън от 1914 до 1917 година.