SEAT представи новата Ibiza
SEAT представи петото поколение на субкомпактния хечбек Ibiza.
Петото поколение на Ibiza идва с дизайн, доста сходен с този на Leon.
Новият модел ще дебютира пред публика на салона в Женева през март, а стартът на продажбите е насрочен за юни.
Вижте снимки >> >> >>
Ibiza се опълчва на тенденциите и вместо да расте на дължина като останалите представители на класа се смалява, макар и незначително, предава Факти.
Петата генерация е с 2 мм по-къса и с милиметър по-ниска от предшественика. За сметка на това габаритната широчина се е увеличила с цели 87 мм (колеята е нараснала с 60 и 48 мм съответно отпред и отзад), а междуосието вече достига 2564 мм (+95 мм).
Испанският дребосък е построен на нова версия на модулната платформа MQB, наречена A0.
Новата Ibiza е първият модел, произвеждан от марките в състава на Volkswagen, който получава такова шаси.
Платформата осигурява повече свободно място в салона. Пространството за краката на пътниците отзад е увеличено с 35 мм, а разстоянието над главите на пътниците отпред е нараснало с 24 мм (17 отзад). Багажникът поема 355 литра, с 63 повече, отколкото четвъртото поколение.
Ibiza V ще дебютира с два бензинови и един дизелов двигател. Базовият трицилиндров 1-литров мотор развива 90, 95 или 115 к.с., а четирицилиндровият му батко с обем 1.5 литра - 150 коня
Дизелът има обем от 1.6 литра и също ще се предлага в различни версии с 80, 95 или 115 к.с.
Модификациите с мощност под 95 коня ще се оборудват с петстепенна ръчна скоростна кутия. За останалите версии ще се предлага механична трансмисия с шест предавки и седемстепенен робот DSG с два съединителя.
В списъка с оборудването на новата Ibiza влизат светодиодни фарове и осветление в салона, аудиосистема Beatsaudio със седем говорителя и 300-ватов усилвател, адаптивен круиз контрол и мултимедия с осеминчов сензорен екран Apple CarPlay, Android Auto и Mirror Link.
Новият модел ще дебютира пред публика на салона в Женева през март, а стартът на продажбите е насрочен за юни.
Вижте снимки >> >> >>
Ibiza се опълчва на тенденциите и вместо да расте на дължина като останалите представители на класа се смалява, макар и незначително, предава Факти.
Петата генерация е с 2 мм по-къса и с милиметър по-ниска от предшественика. За сметка на това габаритната широчина се е увеличила с цели 87 мм (колеята е нараснала с 60 и 48 мм съответно отпред и отзад), а междуосието вече достига 2564 мм (+95 мм).
Испанският дребосък е построен на нова версия на модулната платформа MQB, наречена A0.
Новата Ibiza е първият модел, произвеждан от марките в състава на Volkswagen, който получава такова шаси.
Платформата осигурява повече свободно място в салона. Пространството за краката на пътниците отзад е увеличено с 35 мм, а разстоянието над главите на пътниците отпред е нараснало с 24 мм (17 отзад). Багажникът поема 355 литра, с 63 повече, отколкото четвъртото поколение.
Ibiza V ще дебютира с два бензинови и един дизелов двигател. Базовият трицилиндров 1-литров мотор развива 90, 95 или 115 к.с., а четирицилиндровият му батко с обем 1.5 литра - 150 коня
Дизелът има обем от 1.6 литра и също ще се предлага в различни версии с 80, 95 или 115 к.с.
Модификациите с мощност под 95 коня ще се оборудват с петстепенна ръчна скоростна кутия. За останалите версии ще се предлага механична трансмисия с шест предавки и седемстепенен робот DSG с два съединителя.
В списъка с оборудването на новата Ibiza влизат светодиодни фарове и осветление в салона, аудиосистема Beatsaudio със седем говорителя и 300-ватов усилвател, адаптивен круиз контрол и мултимедия с осеминчов сензорен екран Apple CarPlay, Android Auto и Mirror Link.