Според проучването, ако имате Subaru шансът следващата ви кола да е със същата емблема е цели 67,7%. Японската марка е лидер в класацията, а потребителите доста често се връщат към нея.

Ето и как изглежда цялата класация:

1. Subaru: 67,7%
2. Ford:
66,7%
3. Mercedes-Benz:
65,1%
4. Toyota: 63,5%
5. Kia: 63,2 %
6. Hyundai: 61,3%
7. Nissan: 61,1%
8. Chevrolet: 60,7%
9. Lexus: 60,7%
10. Honda: 59,9%

Що се отнася за моделите, то 48,2% потребителите имали Range Rover отново биха си закупили същия модел, като тук класацията изглежда така:

1. Range Rover: 48,2%
2. Mercedes-Benz S-Class:
46,6%
3. Lincoln MKZ:
44,8%
4. Mercedes-Benz Sprinter: 44,8%
5. Nissan LEAF: 44%
6. Ram 1500: 42,9%
7. Lexus RX: 42,7%
8. Hyundai Genesis: 42,5%
9. KIA Soul: 42%
10. Subaru Forester: 41,1%

Както може би вече предполагате, класацията се отнася за лоялността на потребителите в САЩ, като в Европа нещата биха изглеждали по доста по-различен начин, а списъкът с моделите щеше да е доминиран от хечбеци.

Няма как да не се запитаме и как стоят нещата в България.

На коя марка или модел бихте продължили да залагате?